به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز سه شنبه در بازدید از مجتمع ایثار و نشست با کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر افزود: با توجه به خدماتی که این مجتمع به جامعه هدف ارائه می دهد، تخصیص اعتبار لازم برای آغاز عملیات اجرایی فاز دوم آن ضروری است.
وی اضافه کرد: خدمت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران وظیفه ملی و شرعی است و هر مقدار که خدمت شود درقبال بزرگی این قشر کم است.
وی اظهار کرد: مسئولان باید با تمام توان برای خدمتگزاری به جامعه شاهد و ایثارگر بپردازند و امکانات زیرساختی و سخت‌افزاری برای ارائه خدمت هرچه ‌بهتر به این قشر را فراهم کنند.
وی تاکید کرد: موضوع درمان و اشتغال خانواده‌ شهدا و ایثارگران بحثی بسیار مهم است که مسئولان باید دراین راستا تلاش بیشتری کنند.
صفایی بوشهری گفت: در حوزه زیر ساختی تا سال 88 بنیاد شهید اقدام های مطلوبی انجام نداده بود با متذکر شدن این موضوع که مدیران وقت تلاش و زحمت لازم را می کشیدند ولی نکته مهم این است که پیگیری های لازم صورت نمی گرفت ولی امروز تغییرات بسیار مناسبی نسبت به گذشته انجام شده اما تا رسیدن به آرمانها هنوز فاصله زیادی وجود دارد.
وی اضافه کرد: وجود چنین مجتمع های درمانی مجهز به تجهیزات و امکانات به روز در سطح استان و اردوگاه های فرهنگی و گردشگری برای رفاه حال جامعه هدف ضروری است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر گفت: مجتمع فرهنگی، ورزشی وتوان ‌بخشی ایثار بوشهر در مساحت چهار هزار و 850 مترمربع و با اعتبار 140 میلیارد ریال ازمنابع ملی و استانی دراسفند سال 95 مورد بهره برداری قرار گرفت.
حجت الاسلام ابراهیم تشکری با اشاره به اقدام های زیرساختی انجام شده افزود: مجتمع ایثار بوشهر در بخش های مختلفی ازجمله درمانگاه، کلینیک‌های بینایی‌ و شنوایی ‌سنجی، اورژانس و فیزیوتراپی ارائه خدمت می‌ کند و بخش‌های آزمایشگاه و رادیولوژی آن نیز بزودی راه اندازی می شود.
وی اظهار کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران در 2 حوزه ماموریتی درمان، اشتغال، مسکن و ترویج و اشاعه فرهنگ ناب ایثار و شهادت متولی امورخانواده های معظم شاهد و ایثارگر است.
تشکری افزود: سال های گذشته بنیاد شهید از اعتبارات عمرانی و در بحث ساخت و ساز، تعمیر، تجهیز و توسعه زیرساخت فضاهای اداری مبلغی را از استان دریافت نمی کرد و اعتبارات از محل متمرکز ملی جذب می شد.
وی ادامه داد: افزون بر این بتازگی ساختمان اداری شهرستانهای گناوه، دیلم، جم و بوشهر ساخت، تجهیز و به بهره برداری رسید.
تشکری اضافه کرد: ساماندهی 212 گلزار شهدا در سطح استان و آغاز عملیات اجرایی اردوگاه فرهنگی، ورزشی و تفریحی گناوه از جمله دیگر طرح های زیرساختی مهم استان به شمار می رود.
وی تاکید کرد: براین باوریم که خدمات درمانی، فرهنگی و تفریحی را باید درفضایی بانشاط، امید بخش و آرام بخش به جامعه هدف ارائه کرد.
6047/6043**
خبرنگار: موناعیدان* انتشاردهنده: موناعیدان
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.