مجید نصرالله نژاد شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون شاهد بارش برف و باران در بیشتر محورهای استان تهران هستیم اما بارش برف در گردنه های هراز، گدوک و امامزاده هاشم (ع) و شهرستان های شمیرانات، دماوند و فیروزکوه بیشتر است.
وی اظهار کرد: طرح راهداری زمستانی از 15 آذرماه آغاز و تا 15 فروردین ماه ادامه دارد و 300 نفر از بخش خصوصی همراه با 150 نفر از نیرو‌های اداری در این طرح خدمات‌رسانی می‌کنند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران با اشاره به فعالیت 140 دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین در طرح راهداری زمستانی استان تهران تصریح کرد: 26راهدارخانه که تمام آن‌ها ثابت هستند آماده خدمت رسانی به مردم هستند و تجهیزات لازم از جمله سیستم گرمایشی و سرمایشی برای اسکان موقت برای در راه ماندگان احتمالی فراهم شده است.
وی از همه هموطنان خواست امشب از سفرهای غیرضروری به مناطق کوهستانی و شمالی استان تهران خودداری کنند و در صورت سفر به این مناطق حتما خودروها به زنجیر چرخ مجهز باشند.
نصرالله نژاد خاطرنشان کرد: در حال حاضر به جز محور شمشک - دیزین دیگر محورهای استان باز و تردد خودروها بصورت عادی در جریان است.
بر اساس گزارش خبرنگار ایرنا، هموطنانی که قصد سفر به شهرهای استان تهران و سایر استانها دارند می توانند از حرکت وضعیت راه‌ها را با استفاده از سایت، تلفن یا اپلیکیشن 141 استعلام کنند و در زمان بارش از سفر‌های غیرضروری پرهیز و به هشدار‌های پلیس راه و راهداری توجه کنند.
همچنین با تجهیز خودروی خود به زنجیرچرخ و لاستیک یخ‌شکن در مواقع عبور از راههای کوهستانی، با سرعت مطمئنه حرکت کنند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید جواد آل داود**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7243//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.