مهرداد زنگنه فر روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: این حجم عملیات مربوط به پاکسازی و نظافت داخل و محدوده خارج از منطقه شامل روستاها و حواشی جاده های روستایی است که در ماه گذشته به منظور مقابله با آلودگی بصری و زدودن نازیبایی ها انجام شده است.
وی ادامه داد: در اطراف ورزشگاه شهید کاظمی نیز 20 هزار متر مربع و خیابان وصال در ناحیه یک نیز 150 هزار متر مربع پاکسازی صورت گرفته است.
معاون شهردار منطقه در تشریح سایر فعالیت های اداره خدمات شهری این حوزه افزود: در راستای سهولت رفت و آمد و رفع سد معبر در معابر و مراکز خرید بویژه در خیابان های شهید احسانی،کلهر و بلوار شقایق 6 هزار مورد رفع سد معبر از ابتدای سال انجام شده است و روزانه 20 باب مغازه در این مراکز جهت رفع سد معبر اخطار دریافت می کنند.
وی در ادامه از جمع آوری هزار و 200 عدد بنر و پلاکارد تبلیغاتی از معابر و خیابان های اصلی و فرعی در سطح نواحی پنجگانه این منطقه خبر داد و افزود: در راستای رعایت اصول مربوط به اچ. اس ای ( بهداشت، ایمنی، محیط زیست و انرژی) با شروع فصل سرما 600 دست البسه گرم با استانداردهای ایمنی لازم در بین کارگران توزیع شده است.
وی ادامه داد: شهروندان می توانند درصورت مشاهده تخلیه نخاله غیر مجاز و رها شده و پسماندهای شهری در مناطق مسکونی مراتب را با شماره سامانه 137 در 24 ساعت شبانه روز اطلاع رسانی کنند تا در اولین فرصت مأمورین شهرداری منطقه نسبت به جمع آوری این نخاله ها در سطح محدوده اقدام کنند.
منطقه 19 شهرداری تهران یکی از مناطق شهری تهران است که در جنوب غربی این شهر قرار دارد. این منطقه ب‍‍ا وس‍‍عت‍‍ی برابر 92 کی‍لومت‍ر مرب‍‍ع دارای پنج ن‍‍احی‍ه و 14 مح‍له است.
6003
انتشار: روح اله صائب
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.