مهرداد زنگنه فر روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا به موقعیت منطقه 19 و قرار گرفتن آن در حاشیه جنوبی شهر تهران اشاره کرد و افزود: هدایت جریان آب های سطحی و زیرسطحی از نواحی شمالی شهر تهران به سمت این منطقه به ویژه در فصول پاییز و زمستان، اجرای طرح لایروبی انهار و کانال های این منطقه را به صورت فنی و کارشناسی برای مسئولان به یک ضرورت تبدیل کرده است.
وی به وجود 6 حوضچه رسوب گیری و پاکسازی مداوم در مسیر انهار و کانال های منطقه 19 اشاره کرد و اظهار داشت: شهرداری این منطقه در راستای تأمین بهداشت عمومی محیط زیست، سهولت جریان آب، پیشگیری از بروز آبگرفتگی و شیوع بیماری های مسری با برنامه ریزی مناسب و به کارگیری 12 نفر نیروی انسانی مجرب و با امکانات لازم اقدام به لایروبی کرد.
زنگنه فر ادامه داد: همچنین طبق جدول زمان بندی شده به طور مستمر رسیدگی به وضعیت انهار و کانال ها از نظر فنی و بهداشت صورت می گیرد تا شرایط زیستی مناسب برای شهروندان ایجاد شود.
وی تصریح کرد: برخی مکان های پرتردد از جمله خیابان احسانی در ناحیه 2، بزرگراه های شهید کاظمی و آزادگان در ناحیه سه که ضایعات زیادی تولید می کنند از مکان های پرکار اداره مسیل ها و قنوات این معاونت محسوب می شوند.
زنگنه فر در آخر ابراز امیدواری کرد با اجرای این طرح ها همچون سال های گذشته از بروز آبگرفتگی جلوگیری و زمینه رفت و آمد ایمن و آسانتر شهروندان ایجاد شود.
منطقه 19 شهرداری تهران یکی از مناطق شهری تهران است که در جنوب غربی این شهر قرار دارد. این منطقه ب‍‍ا وس‍‍عت‍‍ی برابر 92 کی‍لومت‍ر مرب‍‍ع دارای پنج ن‍‍احی‍ه و 14 مح‍له است.
/6003/3218
خبرنگار: امیر جعفری ** انتشار: روح اله صائب
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.