مهرداد زنگنه فر روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این آموزش ها با مراجعه کارشناسان اداره مدیریت پسماند این حوزه به منازل شهروندان، مراکز تجاری، بهداشتی، مدارس، سرای محلات و مهد کودک ها صورت گرفته است.
وی با بیان اینکه بخشی از این آموزش ها از طریق ایجاد غرفه مقابل مدارس و سرای محلات همراه با توزیع بروشور و کیسه بازیافت انجام شده است، اظهار داشت: آموزش تفکیک پسماند در مهدکودک ها به منظور تفهیم هر چه بیشتر و بهتر در غالب اجرای برنامه های شاد توسط گروه نمایشی صورت می گیرد.
زنگنه فر به ادامه روند آموزش مستمر جهت بهبود سیستم تفکیک از مبداء شهری در راستای مراقبت از محیط زیست اشاره کرد و افزود: کارشناسان اداره پسماند و آموزش شهرداری منطقه 19 با توجه به تراکم بالای مراکز خرید در خیابان های کلهر، احد ، احسانی و بدر آموزش تفکیک پسماند به مالکان و فروشندگان این مراکز را با مراجعه حضوری و آموزش چهره به چهره به همراه توزیع کتابچه و بروشور آموزشی به طور مستمر انجام می دهند.
معاون شهردار منطقه 19 ابراز داشت: شهرداری منطقه 19 در راستای تحقق طرح 'کمپین آسمان آبی زمین پاک' علاوه برآموزش تفکیک پسماند به مراکز تجاری و خرید که با بیشترین زباله خشک روبرو هستند، زباله های خشک و قابل بازیافت این مراکز را روزانه و به طور مستمرتوسط خودروهای ملودی جمع آوری و به ایستگاه بازیافت منطقه انتقال می دهد.
منطقه ۱۹ شهرداری تهران یکی از مناطق شهری تهران است که در جنوب غربی این شهر قرار دارد. این منطقه ب‍‍ا وس‍‍عت‍‍ی برابر 89 هزارو 19 کی‍لومت‍ر مرب‍‍ع دارای پنج ن‍‍احی‍ه و ۴۹ مح‍له است.
3218/6003
خبرنگار: امیر جعفری - انتشار: روح اله صائب
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.