به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی در خطبه های این هفته نماز جمعه قرچک گفت: استکار جهانی امروز در تمامی جبهه ها از اسلام ناب شکست خورده است و برای مقابله با گسترش اسلام در جهان از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.
وی افزود: امروز به برکت مقاومت ملت های مسلمان، گروه های تروریستی داعش در منطقه نابود شدند، شاخ آمریکا و آل سعود در منطقه شکسته شد، اسرائیل در مرز نابودی و قدس شریف در شرف آزادی قرار گرفته است و آرمان فلسطین بار دیگر زنده شد.
وی بیان کرد: نابودی رژیم اشغال گر قدس ، آرزوی دیرین تمامی مسلمانان شیعه و سنی است که یقینا با بیداری اسلامی و وحدت تمامی مسلمانان محقق می شود.
حجت الاسلام اسماعیلی با اشاره به اینکه دشمنی استکبار جهانی هیچگاه پایان نمی یابد، گفت: مسئولان باید با آگاهی و شناخت، از عزت و اقتداری که بواسطه خون شهیدان انقلاب اسلامی دوران هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم بدست آمده است حراست کنند و به لبخند دشمنان دلخوش نباشند.
وی بیان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب در سایه عقلانیت، معنویت، عدالت و مقاومت عزت بدست می آید، ملت ایران هیچگاه فریب ترفندهای مشترک اروپا و آمریکا را نخورده و با تکیه بر توانمندی های خویش ، توطئه های دشمنان را خنثی می کنند.
امام جمعه قرچک در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه این شهرستان با تأکید بر لزوم فرهنگ سازی در جامعه اسلامی گفت: رسانه ها ، صدا و سیما ، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و تمامی متولیان امر فرهنگ جامعه باید در برابر شبیخون فرهنگی دشمنان که اصل خانواده را هدف قرار داده اند مقابله کنند و با ابزار فرهنگی این توطئه را خنثی کنند.
وی در ادامه با گرامیداشت 25 آذرماه روز پژوهش نیز گفت: فضای علمی کشور باید جهادی و انقلابی باشد تا بتواند نیازهای جامعه را برطرف کند و این مهم با حضور جوانان پژوهشگر، متعهد و متخصص محقق می شود.
خبرنگار: سید حسن میری ** انتشار: روح اله صائب
تهرام/7254/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.