به گزارش ایرنا حجت الاسلام ایوب رنجبری در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به فرا رسیدن روز وحدت حوزه و دانشگاه، افزود: همانطور که امام راحل نیز فرمودند اگر حوزه و دانشگاه اصلاح شود، جامه نیز اصلاح می شود و اگر این 2 قشر اصلاح نشود، جامعه دچار مشکل می شود.
وی با بیان اینکه 27 آذر سالروز شهادت دکتر مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه است، ادامه داد: آیت اللّه محمد مفتح از تلاشگران اندیشه وحدت حوزه و دانشگاه بودند و در راه تحقق این اندیشه و آرمان بلند و وحدت حوزه و دانشگاه تلاش های بی وقفه ای انجام دادند.
وی در ادامه با اشاره به روز حمل و نقل، افزود: امروزه باید رانندگان ما بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرند و به طور مناسب از آنان حمایت شود زیرا حمل و نقل عامل توسعه اقتصادی هر کشور و استان است.
رنجبری در ادامه با اشاره به بودجه پیشنهادی دولت، اظهار کرد: دولت مردان بدانند که امروزه اشتغال و معیشت مردم 2 اولویت اساسی جامعه است و باید برنامه های مناسبی را برای این مسئله داشته باشد.
امام جمعه ماکو ادامه داد: دشمنان قصد دارند با بیان مسائل مختلف به جامعه القا کند که این نظام ناکارآمد است ولی بداند که مردم متحد و همیشه در صحنه با قدرت برای تقویت نظام اسلامی در تلاش هستند.
به گزارش ایرنا حجت الاسلام ایوب رنجبری سال 1351 در شهر سلماس در یک خانواده مذهبی متولد در سال 68 وارد حوزه علمیه قم شده و در مدرسه رضویه، دوره مقدمات را با ممتازی به پایان رسانده و از سال 76 وارد دروس خارج حضرات آیات عظام تبریزی (ره)، وحید خراسانی، جوادی آملی، سبحانی، بهجت (ره)، عابدی، فاضل گلپایگانی شده است.
حجت الاسلام ایوب رنجبری از سال 88 نیز امام جمعه و مسئول حوزه های علمیه برادران و خواهران شهرستان ماکو بوده است.
8135/ 3072
** خبر: شهین بیدادرس ** انتشار: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.