به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه های نماز جمعه این هفته بادرود اظهار کرد: مردم در جامعه اسلامی باید مراقب رفتارها و کردارهای خود در زندگی روزمره و سبک زندگی شان باشند تا مبادا به گناه و معصیت آلوده نشوند و هیچ فردی نباید به خاطر منافع دنیوی و رضایت دیگران، آخرت خود را خراب کند.
قاسمی به دیدار اخیر صدها نفر از کارگران با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: ایشان در این دیدار از سخنان حال و گذشته بعضی از مسئولان در مورد برداشته شدن سایه جنگ از سرکشور بعد از به دست گرفتن مسئولیت، انتقاد کردند و حضور ملت در صحنه را موجب رفع سایه جنگ و تعرض از سر ایران دانستند.
خطیب جمعه بادرود در ادامه خطبه ضمن تبریک میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، بیان کرد: اگر بخواهیم در راه استقلال و سربلندی کشور همچنان با صلابت گام برداریم باید به قشر جوان کشور توجه ویژه ای شود، مسئولان باید زمینه را برای تربیت نیروهای جوان و انقلابی در کشور فراهم کنند تا ترس دشمن از این پرورش یافتگان مکتب امام حسین (ع) و رهروان راه حضرت علی اکبر (ع) بیش از پیش شود.
وی تاکید کرد: مسئولان باید تدبیری بیاندیشند تا با حل مشکلات جوانان در حوزه های مختلف و به خصوص در موضوع اشتغال، مسکن و ازدواج، همچنان آنان را در اوج آمادگی برای حل مشکلات کشور نگه دارند.
وی از توجه کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نطنز نسبت به فریضه زکات قدردانی کرد و گفت: پرداخت زکات از ارکان دین و موجب ازدیاد رزق و روزی می شود، فرهنگ پرداخت زکات در جامعه اگر چه نسبت به قبل وضعیت بهتری پیدا کرده است اما با این حال هنوز ترویج و توجه مردم به آن به حد مطلوب نرسیده است.
امام جمعه بادرود ضمن گرامیداشت 17 اردیبهشت سالروز تاسیس بسیج سازندگی، افزود: ماموریت بسیج سازندگی در محرومیت زدایی است و همواره در این حوزه بسیار موفق عمل کرده است، بسیج سازندگی پیشتاز اقدام و عمل در تحقق اقتصاد مقاومتی بوده است و نمونه های زیادی از طرح های اقتصاد مقاومتی این نهاد در منطقه وجود دارد.
7408/7430 * خبرنگار: رحمت الله کاملی بادی * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.