سید جلال ملکی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ساعت 22:45 شب گذشته حادثه تصادف در مسیر غرب به شرق خیابان شوش روبروی بوستان بهاران به سامانه 125 اعلام و ماموران 2 ایستگاه آتش نشانی به همراه تجهیزات لازم به محل حادثه اعزام شدند.
وی بیان کرد: در این حادثه یک دستگاه سواری پراید با 5 سرنشین به هنگام حرکت با موتورسیکلت برخورد و بر اثر این برخورد خودروی پراید از مسیر اصلی منحرف و بصورت نیمه واژگون در محل متوقف شد.
ملکی ادامه داد: 2 راکب موتورسیکلت بر اثر این برخورد بر زمین افتاده بودند که به تائید عوامل اورژانس یکی از این راکبان در دم جان باخت و راکب دیگر نیز بدلیل شدت جراحات وارده و در حالی که در وضعیت بسیار وخیمی قرار داشت توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شد.
وی اظهار کرد: 5 سرنشین خودروی پراید که یک آقا، 3 خانم و یک دختر بچه بودند 2 خانم به همراه دختر بچه بدلیل مصدومیت روانه بیمارستان شدند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: بر اثر این تصادف ترافیک نیمه سنگینی ایجاد شده بود که آتش نشانان با همکاری پلیس راهور پس از ایمن سازی لازم در ساعات اولیه بامداد به این عملیات پایان دادند.
وی علت این تصادف را در دست بررسی کارشناسان پلیس راهور اعلام کرد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید جواد آل داود انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7243/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.