سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حادثه ریزش آوار در یک زمین درحال گودبرداری در محله قیطریه خبر داد و گفت: با حضور به موقع آتش نشانان 2 کارگر افغان زنده از زیر آوار خارج کردند.
سید جلال ملکی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ساعت 8:07 امروز حادثه ریزش آوار در قیطریه، خیابان شیروانی مقابل پارک به سامانه 125 اعلام و ماموران 2 ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.
وی بیان کرد:کارگران در یک زمین 300 متری به عمق 5 متردر حال گودبرداری بودند که به یکباره دیواره‌های ضلع شمالی آن به همراه ستون‌ها تخریب شد.
ملکی ادامه داد: در این حادثه یک کارگر که در کنار ایستاده بود مصدوم شد و همچنین 2 کارگر دیگر نیز تا کمر زیر آور گرفتار شده بودند بدلیل مصدومیت تحویل عوامل اورژانس شد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: هر 3 کارگر مصدوم افغان این حادثه توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند و پس از ایمن سازی لازم آتش نشانان در ساعت 9:14 محل را ترک کردند.
عباسی مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران نیز در این باره به خبرنگار ایرنا افزود: عوامل اورژانس تهران پس از انجام اقدامات اولیه درمانی در محل حادثه 2 کارگر مصدوم را به بیمارستان شهدای تجریش و یک کارگر مصدوم دیگر را به بیمارستان اختر منتقل کردند.
وی وضعیت عمومی هر 3 مصدوم این حادثه را رضایت بخش اعلام کرد.
خبرنگار: سید جواد آل داود انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7243/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.