سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درباره جزئیات این 2 حادثه گفت: در ساعت 22 دقیقه بامداد حادثه آتش سوزی در یکی از ساختمان های مرکزی یکی از مراکز دانشگاهی در خیابان انقلاب نرسیده به پل کالج به سامانه 125 اعلام و ماموران 3 ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروی تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.
وی بیان کرد: در زیرزمین یک ساختمان 4 طبقه کابل های اصلی برق دچار آتش سوزی شد که بر اثر این آتش سوزی دود زیادی طبقات را فرا گرفته بود که آتش نشانان پس از مهار آتش و تخلیه دود در ساعت 2:19 بامداد محل را ترک کردند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ادامه داد: در ساعت 2:50 بامداد حادثه آتش سوزی بار دیگر به همین آدرس به سامانه 125 اعلام و ماموران 3 ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروی تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.
وی خاطرنشان کرد: با حضور آتش نشانان مشاهده شد در طبقه اول یک ساختمان 7 طبقه متعلق به همین مراکز دانشگاهی در قسمت مرکز تلفن دچار آتش سوزی شد و دود زیادی طبقات را فرا گرفته بود.
ملکی با بیان اینکه با تلاش آتش نشانان این حادثه نیز مهار وتخلیه دود انجام شد یادآور شد: بدلیل اینکه در این ساختمان ها فردی حضور نداشت این 2 حادثه آتش سوزی بدون مصدومیت پایان یافت.
وی علت این آتش سوزی ها را در دست بررسی کارشناسان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام کرد.
* برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید جواد آل داود انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/1109/7243 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.