مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان روز یکشنبه در حاشیه این مانور به خبرنگار ایرنا گفت: در این مانور یک روزه با همکاری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری جیرفت و هلال احمر آموزش اطفاء حریق بصورت تئوری و عملی ارائه شد.
محمد ساردویی اظهار کرد: دراین آموزش کارکنان ضمن آشنایی با پدیده آتش سوزی، بکارگیری انواع خاموش کننده‌ها و نحوه اطفاء حریق به وسیله کپسول های آتش نشانی به صورت تئوری و عملی آموزش دیدند.
وی با اشاره به حادثه تلخ آتش سوزی ساختمان پلاسکوی تهران گفت: این مانور در راستای آمادگی هرچه بیشتر مراکز راه و شهرسازی هفت شهرستان جنوبی استان کرمان در برابر هر گونه آتش سوزی احتمالی به نمایندگی این اداره کل در ستاد مرکز برگزار شد.
وی گفت: سعی شد با برنامه ریزی و مهار آتش فرضی و از سوی دیگر امداد رسانی به مصدومان فرضی حادثه سطح آمادگی نیروهای این اداره کل را در برابر آتش سوزی بالا برد.
هفت شهرستان جیرفت، عنبرآباد، فاریاب، رودبار جنوب، کهنوج، قلعه گنج و منوجان زیر پوشش حوزه کاری اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان قرار دارند.
شهرستان جیرفت با 280 هزار نفر جمعیت از چهار بخش مرکزی، اسماعیلی، ساردوئیه و جبالبارز تشکیل شده و در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
7450/6003/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.