به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدعلی نجفی روز دوشنبه در نخستین نشست خبری خود که با حضور 200 رسانه داخلی و خارجی در سالن ایران زمین شهرداری در حال برگزاریست افزود: دارایی ها و منابع شهر تا حداکثر ممکن مورد بهره برداری قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه فضاهای شهری فروخته شده و منابع آب شهر برای رشد آتی شهر کفایت ندارد اظهار کرد: در کنار آن نابرابری فضایی و اجتماعی در حال گسترش است.
نجفی گفت: شهر تهران در برابر حوادث طبیعی آسیب پذیر و آسیب های اجتماعی در حال گسترش است.
شهردار تهران تصریح کرد: تنش های حاصل از این پدیده ها در سطح فردی و روابط بین شهروندان و به صورت روزمره خود را آشکار می کند.

اقا امینی خانم همکاراستان تهران, [۱۶.۱۰.۱۷ ۰۸:۳۷]
[ Photo ]

اقا امینی خانم همکاراستان تهران, [۱۶.۱۰.۱۷ ۰۸:۳۸]
[ Photo ]

نژادسالاری خانم همکار, [۱۶.۱۰.۱۷ ۱۰:۲۰]
[ Photo ]

نژادسالاری خانم همکار, [۱۶.۱۰.۱۷ ۱۰:۲۶]
نجفی: ادامه سیاست های گذشته در شهرداری تهران ممکن نیست
تهران_ ایرنا_ شهردار تهران گفت: امروز ادامه سیاست های گذشته در شهرداری تهران ممکن نیست.
به گزارش خبرنگار ایرنا محمدعلی نجفی روز دوشنبه در نخستین نشست خبری خود که با حضور ۲۰۰ رسانه داخلی و خارجی در سالن ایران زمین شهرداری در حال برگزاریست افزود: دارایی ها و منابع شهز تا حداکثر منکن مورد بهره برداری قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه فضاهای شهری فروخته شده و منابع آب شهر برای رشد اتی شهر کفایت ندارد اطهار کرد: در کنار ان نابرابری فضایی و اجتماعی در حال گسترش است.
وی خاطرنشان کرد: شهر تهران در برابر حوادث طبیعی آسیب پذیر و اسیب های اجتماعی در حال گسترش است.
شهردار تهران تصریح کرد: تنش های حاصل از این پدیده ها در سطح فردی و روابط بین شهروندان و به صورت روزمره خود را آشکار می کند.
نجفی در پاسخ به سوالی مبنی بر راهکار شهرداری تهران برای حل ترافیک تهران اظهار کرد: با توسعه حمل و نقل عمومی به صورت شبکه ای، کاستن از سفرهای کاری در شهر، گران تر کردن هزینه استفاده از خوروی شخصی و نگاه علمی به ترافیک می توان معضل ترافیک پایتخت را حل کرد.
ادامه دارد
* برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانیIRNATEHRANهمراه شوید.
خبرنگار عاطفه نژادسالاری انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام 9353/1735 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.