به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه مدیریت شهری کرج، دکتر اصغر نصیری با بیان اینکه طرح های نیمه تمام در سطح شهر کرج تا کنون در مدت زمان معقولی به سرانجام رسیده اند، و این همه درحالی اتفاق افتاده است که طی چند سال اخیر، درآمد شهرداری ها به خاطر رکود در صنعت ساختمان کاهش پیدا کرده است. در چنین شرایطی ضرورت حمایت نهادهای تسهیل کننده اقتصادی از جمله بانک شهر دوچندان می شود.
شهردار کلانشهر کرج با اشاره به اجرای طرح های بزرگراه شمالی و قطار شهری کرج و نقش فراشهری این طرح ها در کاهش ترافیک این کلانشهر، بیان کرد: این دو پروژه در افکار عمومی به شکل یک مطالبه جدی بروز یافته است و امید می رود با حمایت بانک شهر در موعد مقرر به بهره برداری برسد.
دکتر نصیری با بیان این که متاسفانه بسیاری از طرح های مهم شهری از جمله حمل و نقل ریلی در کلانشهرها به دلیل کمبود منابع مالی همچنان ناتمام مانده است، گفت: توسعه حمل و نقل عمومی در کلانشهر کرج با همت مجموعه مدیریت شهری و تامین منابع مالی توسط بانک شهر انتظار می رود نسبت به گذشته سرعت بگیرد.
این مسئول ارشد شهری اضافه کرد: در صدد هستیم تا پایان سال جاری، طرحهای نیمه تمام حمل و نقل عمومی رادر صورت تامین اعتبار به هنگام، با هدف افزایش رفاه شهروندان و کاهش معضلات ترافیکی به سرانجام برسانیم.
وی در پایان یادآور شد: افزایش کمی و کیفی زندگی شهروندان یکی از اهداف مهم مدیریت شهری کرج است و برای تحقق این مهم تلاشهای کارشناسانه در زمینه بهبود زیرساخت های فرهنگی، حمل و نقل عمومی، خدمات شهری و عمرانی در دست اقدام است.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 758226
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.