به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین کاظم فتاح دماوندی روز شنبه در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان دماوند افزود: یکی از پیام های ارزشمند نهضت عاشورا، اقامه حکومت اسلامی براساس عدالت و مبارزه با ظلم و ستم است.
وی اظهار کرد: بزرگترین معروف حکومت عادل و مهم ترین منکر نیز حکومت ظلم و ستم است.
امام جمعه دماوند افزود: برمبنای آموزه های اصیل نهضت عاشورا، تامین حکومتی برپایه عدل و دوری از فقر و فحشا مهم ترین وظیفه ما در جامعه اسلامی است.
امام جمعه دماوند با بیان اینکه برقراری نظم و امنیت در جامعه وظیفه اصلی نیروی انتظامی است گفت: نیروی انتظامی موظف به تامین امنیت و آرامش در جامعه است و با اقتدار خود می تواند این مهم را برای شهروندان تامین و فضا را برای مجرمان ناامن کند.
ناصر محمودی فرد فرماندار شهرستان دماوند نیز دراین مراسم ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی گفت: نیروهای خدوم نظامی و انتظامی وظیفه مهم و اساسی تامین امنیت و آرامش را برعهده دارند و از این جهت باید به خود افتخار کنند.
وی افزود: همدلی و همزبانی نیروهای انتظامی در روند انجام وظایف و ماموریت های مختلف موجب تامین و برقراری امنیتی پایدار و ثابت در کشور شده است.
به گزارش ایرنا، در این مراسم از 3 پلیس نمونه، جمعی از خانواده های معظم شهدا، ایثارگر و بازنشسته نیروی انتظامی شهرستان دماوند تجلیل شد.
خبرنگار: الهام حیدری - انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهرام/7246**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.