به گزارش ایرنا امین رضا مرآتی امروز شنبه در آیین صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی در شیروان با بیان اینکه ایران بهترین شرایط امنیتی را در کشور دارد اظهار کرد: کسانی که تامین کننده امنیت هستند باید جایگاه رفیعی داشته باشند زیرا که امنیت مهم ترین نیاز ما است و مهم ترین جایگاه را در بین نیازهای ما دارد.
وی گفت: امروز به همت نیروی انتظامی شرایط خوبی را در جامعه داریم که در حفظ ارزش های اسلامی اقدامات ارزشمندی اتفاق می افتد و قدران زحمات نیروی انتظامی هستیم.
مرآتی افزود: مطالبات مردم در بخش امنیت افزایش پیدا کرده و در عمل می بینیم وضعیت امنیت نیز ارتقا یافته است که مهم ترین اولویت ما حفظ مسئولیت نسبت به مردم است و امروز اقتدار، صلابت و هوشمندی شما باعث کاهش معنادار جرم و بزهکاری در شیروان شده است.
امام جمعه شیروان هم گفت: نظم و انضباط برای فرد و جامعه اقتدار می آورد و در هر محیطی قدرت آفرین، وحدت آفرین است و شوکت و هیبت می آورد.
حجت الاسلام حسین کوثری با بیان اینکه دشمن در پی این است که در جامعه بی نظمی و ناهنجاری ایجاد کند و نظم و انضباط وحدت را بشکند اظهار کرد: امروز روز اقتدار نیروی انتظامی است باید قدرتمندانه با توجه به شیطنت های دشمن در عرصه کارزار مجاهدانه سعی و تلاش کنند.
شهرستان شیروان با 157 هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.
7186/6042 خبرنگار: فاطمه مقدسی باجگیران** انتشار دهنده: سید حسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.