به گزارش ایرنا، مریم مجتهدزاده لاریجانی رئیس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس و جمعی از مادران و همسران شهدا و ایثارگران با حضور در حرم مطهر امام راحل(ره)، با نثار تاج گل و قرائت فاتحه به بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران درود فرستاده و بر ادامه راه و مسیر امام و شهدا تأکید کردند.
رئیس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس در این مراسم گفت: زنان ایرانی در طول پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس به خوبی نشان دادند که زنان می توانند در کنار عفت، پاک دامنی، نجابت در جامعه نیز نقش فعالانه داشته باشند در کنار مردان برای توسعه و تعالی جامعه تلاش کنند.
مریم مجتهدزاده با بیان اینکه در گذشته نقش زنان شرقی فقط در خانه داری و بچه داری خلاصه می شد و زنان غربی نیز فقط در جنبه ها جنسی و تبلیغاتی به کار گرفته می شدند اظهار داشت: شیر زنان ایرانی در فضای پس از پیروزی انقلاب و نقشی که امام راحل به آنان داد علاوه بر نگهداری سنگر خانواده در اجتماع و جنگ نیز در عین پاک دامنی نقش برجسته ای را ایفا کردند.
وی یادآور شد: زنان ایرانی در طول هشت سال دفاع مقدس سرود جنگ و مجاهدت را در خانواده های خود سرودند و موجبات ترغیب مردانشان را به جنگ فراهم ساختند تا شهدا با جانفشانی و مجاهدت از تمامیت ارضی کشور در مقابل دشمن متجاوز دفاع کنند.
3218 / 6139
خبرنگار: امیر جعفری سرگزه**انتشاردهنده: محمد بیدارمنش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.