محمود قنبری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : یوم الله 22 بهمن متعلق به آحاد مردم است و برای اولین بار در استان سمنان تلاش می شود مسئولیت های اجرایی برگزاری این دهه معنوی برعهده اقشار جامعه باشد.
وی تصریح کرد: در دهه مبارک فجر سال جاری نقش نهادهای مردم نهاد در شکل گیری اجتماعات باشکوه به منظور گرامیداشت یوم الله 22 بهمن بسیار قابل توجه خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد : نشست های احزاب و جریان های مختلف سیاسی و اجتماعی به منظور تشریح مواضع نظام جمهوری اسلامی در برابر زورگویان و استکبار جهانی از دیگر برنامه های مهم برگزاری دهه مبارک فجر در سال جاری است.
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان اظهار داشت : یکی از دستاوردهای مهم پیروزی انقلاب اسلامی تجدید حیات اسلام در جهان بود و باید این روزهای معنوی با شکوه تر از سال های گذشته در کشور برگزار شود.
قنبری گفت : انقلاب اسلامی اعتماد به نفسی که در میان مسلمانان جهان از بین رفته بود را بار دیگر به آن ها بازگرداند و به مردم کشورمان هویتی مستقل در نظام بین الملل بخشید.
وی با بیان این که انقلاب اسلامی ارزش و گفتمان جدیدی را به مسلمانان جهان معرفی کرد، گفت : اکنون شکل گیری تشکل ها و جنبش های اسلامی و ترویج فرهنگ شهادت، جهاد و ایثارگری به عنوان یک اصول اساسی در بین مستضعفان عالم پذیرفته شده است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان اضافه کرد: جشن های دهه مبارک فجر به منظور زنده نگه داشتن آرمان های امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی برگزار می شود که با برنامه ریزی های انجام شده این جشن ملی-مذهبی امسال باشکوه تر از سال های گذشته در استان سمنان برگزار می شود.
قنبری با بیان این که مردم نقش محوری در شکل گیری انقلاب اسلامی داشته اند ، افزود: پایه اصلی این نظام بر اعتماد مردم استوار است وعلاقه مردم با آرمان های امام راحل و شهدای گرانقدرانقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس وصف ناشدنی است.
وی ادامه داد : در دهه مبارک فجر سال جاری طرح های عمرانی بسیار ارزشمندی دراستان سمنان باحضور مسوولان کشوری به بهره برداری می رسد و تا چند روز آینده زمان دقیق بهره برداری از این طرح ها به اقشار مردم اطلاع رسانی می شود.
قنبری خاطر تصریح کرد : ارایه گزارش عملکرد سه ساله دولت تدبیر و امید یکی دیگر از برنامه های غرورآفرین در یوم الله 22 بهمن خواهد بود که در واقع اعلام این دستاوردهای بزرگ به یقین در افزایش غرور ملی تاثیرگذار است.
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان برگزاری نشست های خبری مدیران دستگاه های اجرایی به منظور ارایه عملکرد مهم ترین اقدامات در یک سال گذشته و حضور استاندار و معاونان استانداری در شهرستان ها و دیدار با اقشار مردم از جمله برنامه های امسال دهه مبارک فجر در این استان برشمرد.
استان سمنان در دوران دفاع مقدس بیش از سه هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
7339/6026/
خبرنگار:محمدرضا یوسف نژاد **انتشار دهنده: جانعلی فتحی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.