به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری، سیدسعید شاهرخی در دیدار با مسئولان تشکل های دانشجویی دانشگاه های استان، افزود: تخریب و حمله های سیاسی و مقابله هدفمند با دولت امروز کلید خورده که با نزدیک شدن به انتخابات امکان آلوده شدن بیشتر فضای سیاسی نیز وجود دارد.
وی ادامه داد: با تمام توان برای حراست از ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی و باورهای اسلامی تلاش می کنیم و از هیچ کوششی برای سربلندی نظام و ملت کوتاهی نخواهیم کرد.
وی به پیش قراول بودن جنبش های دانشجویی اشاره و یادآور شد: کار سیاسی پرشور، مهیج و هیجان آور است و دوران دانشجویی نیز از دوران خوب زندگی افراد است که باید نهایت استفاده از آن به عمل آید.
شاهرخی با بیان اینکه اعتقاد به بنیان نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان های امام راحل اصل مشترک همه ما بوده و نباید فراموش شود، ادامه داد: در حقانیت جمهوری اسلامی و اصل ولایت فقیه هیچ شک و شبهه ای وجود ندارد و باید با رعایت تعادل و عقلانیت در امور، جلوتر از قانون حرکت نکنیم.
وی به ریشه دار بودن و اصالت حرکت جنبش های دانشجویی اشاره و اضافه کرد: نباید حرکتی انجام شود که جدایی بین دانشجو و آرمان های نظام مقدس را به دنبال داشته و خسارت بزرگی را به بار آورد.
شاهرخی در ادامه به تشکل های مختلف با ایده های متفاوت در جامعه اشاره و گفت: تشکل های دانشجویی با رویکردهای متفاوتی وجود دارد که همین مساله باعث رشد و شکوفایی جامعه شده و در این فضا باید به دنبال تعامل سازنده بود.
به گفته وی، در یک جامعه چند صدایی باید نسبت به یکدیگر تحمل بیشتری داشت و با تقویت ظرفیت نقدپذیری خود از یکدیگر، در همه مسائل استفاده کنیم.
وی با بیان اینکه به دنبال فضای باز سیاسی و ایجاد نشاط در جامعه، به خصوص در بین دانشجویان هستیم، افزود: در چارچوب قانون و ظرفیت هایی که در اختیار داریم به تشکل های دانشجویی کمک خواهیم کرد.
شاهرخی در پایان به فرصت برابر برای همه گروه های سیاسی جامعه اشاره و یادآور شد: سیاست دولت در کشور ایجاد فرصت برابر برای همه گروه ها است و در تمام امور نیز قانون باید رعایت شود.
6101/8054* خبرنگار: هادی درزی رامندی** انتشار دهنده: رضا اسدی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.