محسن ولیئی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:در توافق اخیر کمیته امداد با سازمان جهاد کشاورزی استان تهران ایجاد 2 هزار شغل با اعتبار20میلیارد تومان درنظرگرفته شد.
وی گفت: این طرح های در قالب فعالیت های کشاورزی، دام پروری، گردشگری فرهنگی، صنایع دستی و قالی بافی تعریف و هدف گذاری شده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران ادامه داد: یکی از برنامه های مهم این نهاد خدمات رسان فرصت اشتغال برای مددجویان و کارآفرینان برتر استان تهران است.
وی با بیان اینکه در سالجاری افزون بر 187 میلیارد تومان اعتبار برای طرح های اشتغال زایی کمیته امداد استان تهران در نظر گرفته شده است گفت: با تخصیص این اعتبار می تواند فرصت کار را برای 15هزار خانواده تحت پوشش این نهاد را ایجاد کند.
ولیئی به تخصیص وام هایی به طرح های کار آفرینان کمیته امداد استان تهران اشاره کرد و افزود: کمیته امداد در نظر دارد با تخصیص وام هایی به میزان50میلیون تومان فرصت اشتغالزایی را برای آفرینان ایجاد کند.

* بیش از 9هزار مددجوی استان تهران تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان تهران گفت: در حال حاضر از تعداد 105 هزار مدد جوی استان تهران ، 9هزار و 800 نفر از پوشش بیمه تامین اجتماعی برخوردار هستند.
به گفته وی 10میلیارد تومان امسال برای پرداخت سهم بیمه این مددجویان در نظر گرفته شده است.
* برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: امین کمالی فر انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7247/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.