سید ناصر موسوی روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا به افزایش 17 درصدی مسافران نوروزی شهرستان ری اشاره کرد و افزود: 226 هزار گردشگر نوروزی از آثار تاریخی و مناطق گردشگری شهرستان ری بازدید کرده اند.
وی ادامه داد: بیشترین بازدیدهای گردشگران نوروزی از چشمه علی، برج طغرل، برج نقاره خوانی، گنبد اینانج، دژ رشکان، ارگ سلجوقی، بازار تاریخی ری و نمایشگاه صنایع دستی بوده است.
وی به برگزاری همه روزه تورهای ری گردی در ایام نوروز اشاره کرد و بیان داشت: گردشگران و مسافران نوروزی سال 96 استقبال بسیار خوبی از تورهای ری گردی داشته اند.
موسوی در ادامه به میزان رضایتمندی مسافران نوروزی در حوزه های مختلف پرداخت و اظهار داشت: بر اساس نظر سنجی های صورت گرفته از مسافران نوروزی 75 درصد بازدید کنندگان از آثار تاریخی شهرستان ری، 80 درصد از مسافران نوروزی اسکان یافته در کمپ های موقت و چادری حرم امام خمینی(ره) و ورزشگاه سلمان فارسی واقع در ضلع جنوبی حرم عبدالعظیم، 77 درصد مسافران اسکان یافته در مدارس سطح شهرستان ری و 81 درصد مسافران اسکان یافته در مهمانپذیرهای شهرستان ری از خدمات ارائه شده رضایت کامل داشته اند.
وی یادآور شد: 3 هزار و 227 نفر از مسافران نوروزی در کمپ های موقت و چادری، 11 هزار و 316 نفر در چادرهای مسافرتی و حاشیه بلوارها، 4 هزار و 980 نفر در مدارس آموزش و پرورش نواحی یک و دو، 2 هزار و 998 نفر در هتل های شهرستان و 799 نفر در مهمانپذیرهای شهرستان ری در ایام نوروز اقامت داشته اند.
3218 / 6139
خبرنگار: امیر جعفری سرگزه**انتشاردهنده: محمد بیدارمنش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.