فضل الله رنجبر روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از مجموع مسافران وارد شده به شهرستان کرمانشاه حدود 90 هزار نفر آن ها در مدارس، هتل ها، مسافرخانه ها، کمپ ها، خوابگاه ها و خانه های مسافر اسکان یافته اند.
وی همچنین از افزایش 15 درصدی اسکان در مدارس شهرستان نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: در نوروز 96 نزدیک به 60 هزار نفر در کلاس های درس و اماکن اقامتی آموزش و پرورش اسکان پیدا کردند.
زنجبر یادآور شد: در ایام نوروز، بیش از یکصد هزار و 225 نفر از اماکن تاریخی، مذهبی و گردشگری شهرستان کرمانشاه بازدید داشته اند.
فرماندار کرمانشاه ادامه داد: براساس گزارش های اعلام شده، طاق بستان در صدر بازدیدها قرار گرفته و 84 هزار و 300 نفر از این مجموعه تاریخی دیدن کرده اند.
وی خاطرنشان کرد: تکیه معاون الملک با بازدید 10 هزار و 210 نفر و تکیه بیگلربیگی با بازدید بیش از پنج هزار و 700 نفر در رده های دوم و سوم اماکن پربازدید قرار گرفتند.
رنجبر در پایان گفت: خوشبختانه اکثر مسافران نوروزی از امکانات فراهم شده ابراز رضایت داشتند و در این مدت نیز سه تیم بازرسی به صورت مرتب از مکان های اسکان مسافران بازدید می کردند تا در صورت بروز مشکلی نسبت به رفع آن اقدام کنند.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.