به گزارش روز جمعه ایرنا از روابط عمومی ستاد گردشگری شهرداری تهران، فرزاد هوشیارپارسیان افزود:مراکز اسکان موقت شهرداری تهران همچنان آماده ارائه خدمت رسانی به مسافران نوروزی است.
وی با اشاره به استقبال چشمگیر شهروندان و مسافران نوروزی پایتخت از خدمات نوروزی ستاد گردشگری شهرداری تهران اظهار کرد: از ابتدای آغاز تعطیلات نوروز تا به امروز حدود 6هزار نفر در سامانه این ستاد ثبت نام و از خدمات تورهای نوروزی استفاده کرده اند.
هوشیارپارسیان گفت: امسال ستاد گردشگری شهرداری تهران 24 تور گردشگری در قالب تورهای یک روزه، نیم روزه، پیاده روی و سبز(دوچرخه سواری) برگزار می کند که از نظر تنوع سفر و خدمات کم نظیر است.
وی تورهای شمیرانگردی، ری گردی، بازدید از اراضی عباس آباد، بازدید از سه برج(برج های آزادی، میلاد و طغرل) را بخشی از تورهای ستاد گردشگری شهرداری تهران در ایام نوروز عنوان کرد.
رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران افزود: علاقه مندان می توانند از طریق سامانه 137، سایت ستاد گردشگری شهرداری تهران به نشانیvisit.tehran.ir، سامانهUSSD *137# و برنامه تلفن همراه «تهران من» از تورهای گردشگری این ستاد و نحوه رزرو این تورها اطلاع پیدا کنند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: معصومه جوان معبودی**انتشاردهنده: محمد بیدارمنش
تهرام/7245/ 6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.