سرهنگ نصرالله بیگلری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ترافیک در آزادراه های قزوین-رشت و قزوین-زنجان نیز نیمه سنگین است.
وی در ادامه به رانندگان توصیه کرد تا با توجه به شلوغی جاده ها با صبر و حوصله بیشتری به ادامه مسیر بپردازند و در صورت خستگی در نخستین توقفگاه ایستاده و به استراحت بپردازند.
رئیس پلیس راه استان قزوین از رانندگان خواست تا در باند اضطراری جاده ها و آزادراه ها توقف نکنند و در صورت ضرورت با نصب علائم هشدار و ایمنی اقدام به این کار کنند چرا که در غیر این صورت حادثه در کمین آنها است.
سرهنگ بیگلری یادآور شد: در 24 ساعت گذشته خوشبختانه سوانح منجر به فوت در جاده های استان قزوین بوقوع نپیوسته است.
وی در پایان از رانندگان خواست تا برای داشتن سفری ایمن به نکات ایمنی و مقررات راهنمایی و رانندگی توجه کرده و با سرعت مطمئن در جاده برانند.
آزادراه های استان قزوین به دلیل اتصال بخشی از استان های شمالی و غربی کشور به پایتخت و بالعکس از حجم تردید بالایی برخوردار هستند و در ایام نوروز معمولا جزو پرترافیک ترین مسیرها در کشور به شمار می روند.
استان قزوین دارای 6 هزار و 600 کیلومتر راه می باشد که 220 کیلومتر آن آزادراه، 270 کیلومتر بزرگراه و 700 کیلومتر آن نیز جاده اصلی بوده و سایر راه های فرعی و روستایی است.
6104*3013
خبرنگار: ناصرنیلی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.