جواد نجار تمیزکار عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت : لاهیجان از مهم‌ترین شهرهای توریستی کشور است و به دلیل جاذبه‌های توریستی، تاریخی و صنایع دستی مقصد بسیاری از گردشگران است.
وی خاطرنشان کرد: شیرینی پاکیزگی شهر زمانی است که وقتی صبح مردم از منزل خارج می شوند در سطح شهر زباله ای نبینند و به همین دلیل نیاز است در حوزه پاکسازی شهر و مدیریت پسماند بیشتر از سال های قبل کوشا باشیم و در ایام تعطیلات نوروز با تلاش بیشتر نسبت به تمیزنگهداری شهر اقدام کنیم .
وی گفت: امید است با همراهی مردم با شهری زیبا و پاکیزه میزبانان خوبی برای مسافران و گردشگران نوروزی باشیم.
وی افزود: در نوروز هر سال، هزاران مسافر از نقاط مختلف کشور عازم شهر لاهیجان می شوند که این موضوع این شهر را با معضل ترافیک روبرو می کند که شهروندان باید صبور باشند.
وی با بیان اینکه استقبال خوبی از جشنواره نوروزی در سال های گذشته شده است، ابراز امیدواری کرد: جشنواره نوروزی 96 پربارتر از سال گذشته برگزار شود و با انجام برنامه های مختلف فرهنگی ، هنری در ایام نوروز سالی متفاوت برای میهمانان نوروزی رقم زده شود تا ماندگاری توریست و مسافران در این شهر بیشتر شود.
تمیزکار ضمن تشکر از شکیبایی شهروندان لاهیجانی تصریح کرد : برنامه ها و تصمیمات ترافیکی از جمله یک طرفه کردن خیابانها و ایجاد ایستگاههای متفاوت پارکبان ها برنامه هایی است که باید نخست رضایت شهروندان در آن لحاظ شود.
وی تاکید کرد: شهرداری لاهیجان نظارت بیشتری در تصمیمات سازمانهای وابسته به شهرداری از جمله سازمان حمل و نقل در ایام نوروز دارد تا مردم بتوانند با استفاده از حمل و نقل عمومی به مدیریت ترافیک کمک کنند.
لاهیجان یکی از شهرهای مهم گردشگری استان گیلان محسوب می شود که در نوروز سال گذشته تا بهمن ماه سال 95 دو میلیون و 592 هزار مسافر به این شهر مسافرت کردند.
شهر لاهیجان در 40 کیلومتری مرکز استان گیلان حدود یکصدهزار نفر جمعیت دارد.
خبرنگار: فرهاد نظرپور ** انتشار : نصراله ابراهیمی
6029/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.