علیرضا زمانزاده بعد از ظهر دوشنبه در نشست ستاد خدمات سفر شهرستان افزود: بافت تاریخی منحصر به فرد و زیبا، برخورداری از بناهای قدیمی و قرار گرفتن در کویر و برخورداری از موقعیت خوب حمل و نقل با توجه به داشتن خط آهن ظرفیت های خوبی برای بشرویه به لحاظ جذب گردشگر ایجاد کرده است.
وی بشرویه را آماده استقبال از گردشگران در فصل بهار خواند و ادامه داد: با اقدامات و پیش بینی های لازم، این شهرستان آمادگی خوبی برای اسکان و پذیرایی از مسافرین در تعطیلات نوروزی دارد.
زمانزاده اظهار کرد: همه دستگاه های عضو ستاد خدمات سفر باید با همگرایی و همکاری شرایطی مناسب و مطلوبی را برای حضور مسافران و گردشگران در این منطقه به وجود بیاورند.
وی اضافه کرد: از جمله اقدامات خوبی که در ایام نوروز صورت می پذیرد راه اندازی نمایشگاه عشایر در مجتمع خدماتی و رفاهی امام رضا (ع) است.
به گزارش ایرنا، زمانزاده گفت: عرضه تولیدات و محصولات عشایر و همچنین سوغات و صنایع دستی بشرویه از جمله اقداماتی است که در این نمایشگاه انجام می شود.
وی افزود: همچنین یک ایستگاه استراحت در سه راهی روستای «کرند» در بخش مرکزی بشرویه برای بهره مندی مسافران از فضایی مناسب برای استراحت و رفع خستگی رانندگان برپا می شود.
زمانزاده با تاکید بر تامین سوخت لازم و مورد نیاز در ایام تعطیلات نوروز اظهار کرد: تامین روشنایی و بهسازی مبادی ورودی و خروجی شهرستان و برنامه ریزی های دقیق برای کشیک های نوروزی ادارات از جمله نکاتی است که باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.
وی با تشکر از اقدامات شهرداری بشرویه برای زیبا سازی و فضا سازی مناسب سطح شهر ادامه داد: امیدواریم با تدابیر اندیشیده شده بتوانیم خاطره خوشی را برای مسافران در مدت اقامت هرچند کوتاه در این شهرستان رقم بزنیم.
شهرستان بشرویه با قرار گرفتن در مسیر تردد استان های همجوار نظیر خراسان رضوی و یزد همه ساله پذیرای حضور مسافران و گردشگرانی از دیگر استان ها و به ویژه زایران علی بن موسی الرضا (ع) است.
شهر بشرویه در 300کیلومتری شمال غرب بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد.
برای دریافت لحظه به لحظه اخبار خراسان جنوبی به کانال تلگرامی irnabirjand@ ملحق شوید.
*7550*2047*خبرنگار- نرگس سینایی* انتشار دهنده- عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.