به گزارش ایرنا، مجید محنایی روز دوشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: باید مدیران متولی کنترل و تنظیم بازار استان در تعطیلات نوروز در دسترس بوده تا علاوه بر اقدام‌های لازم هرگونه مشکل احتمالی در این زمینه را نیز برطرف کنند.
وی بر لزوم تعامل و همکاری هر چه بیشتر دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در ایام نوروز سال 1396 برای خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به مردم و گردشگران این استان و انجام هر چه بهتر امور ازجمله تنظیم و کنترل بازار تأکید کرد.
محنایی افزود که در تعطیلات نوروز با معضل گران‌فروشی در کهگیلویه و بویراحمد برخورد جدی شده و باید دقت و حساسیت خاصی در این زمینه داشت.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تمهیدات لازم در حوزه خدمات بانکی در ایام نوروز سال 1396 در کهگیلویه و بویراحمد اندیشیده شود.
محنایی عنوان کرد که تمامی دستگاه‌های خودپرداز کهگیلویه و بویراحمد مجهز شده و آماده‌به‌کار باشند.
وی ابراز داشت: بانک‌های عامل کهگیلویه و بویراحمد نسبت به افزایش ظرفیت مبالغ تحویلی دستگاه‌های خودپرداز تا سقف پنج میلیون ریال در روز اقدام کنند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت که 510 تن برنج برای تنظیم بازار شب عید و کنترل قیمت این محصول مهم آماده توزیع در استان است.
جعفر گوهرگانی اظهار داشت: این میزان برنج شامل 260 تن برنج هندی و 250 تن برنج سفید است.
وی افزود که نرخ مصوب برای هر کیلوگرم برنج هندی در کهگیلویه و بویراحمد سه هزار و 800 ریال و قیمت تعیین‌شده برای مصرف‌کننده به ازای هر کیلوگرم برنج سفید در این استان در ایام نوروز سال 1396 نیز 27 هزار ریال است.
گوهرگانی بیان کرد: قیمت مشخص شده برای هر کیلوگرم شکر در تعطیلات نوروز در کهگیلویه و بویراحمد نیز 28 هزار و 850 ریال است.
وی بدون اشاره به میزان عنوان کرد که میوه شب عید شامل سیب و پرتقال دارای کیفیت مناسب به طور کامل در کهگیلویه و بویراحمد تأمین شده و در زمان مقرر توزیع خواهد شد.
گوهرگانی ابراز داشت: قیمت هر کیلوگرم گوشت بره و کهره 310 هزار ریال، بز و میش 250 هزار ریال، گوساله 280 هزار ریال و گاو نیز 230 هزار ریال در ایام نوروز سال 1396 در کهگیلویه و بویراحمد مصوب شده است.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.