به گزارش خبرنگار ایرنا، بهرام قوی بنیه روز دوشنبه در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: در مرحله دوم از سوم خرداد سال 1396 در سالروز ماهواره ایی شدن این مرکز برنامه های رادیو تلویزیون مهاباد 24 ساعته پخش خواهد شد.
قوی بنیه همچنین در خصوص تدارک برنامه نوروزی صدا و سیمای مرکز مهاباد افزود: 150دقیقه ویژه برنامه های متنوع در تحویل سال نو و پخش ویژه برنامه نوروزانه در ساعت 21 هر شب از جمله برنامه های دست اندرکاران رسانه محلی در این شهرستان است.
وی با اشاره به سایر برنامه های آماده شده برای ایام نوروز با موضوع راهیان نور اظهار کرد: پخش 6 مستند با موضوع راهیان نور و ارتباط زنده با کاروان راهیان نور در مناطق عملیاتی از جمله دیگر برنامه های سیما در ایام نوروز است.
قوی بنیه با اشاره به ظرفیت موجود در قسمت دوبله مرکز بیان کرد: پخش 13 قسمت مستند با موضوع اقیانوس و دریا و فیلم های سینمایی و سریال با دوبله کردی که محصول همکاران این بخش است از دیگر برنامه ها در ایام نوروز است که پخش می شود.
مدیر کل صدا و سیما مهاباد همچنین گفت: نصب تابلوی رادیو مهاباد در ورودی شهر برای اطلاع مسافران از آخرین اخبار هواشناسی از دیگر اقدامات مرکز برای سال جدید است.
قوی بنیه همچنین افزود: بر اساس آخرین نظرسنجی انجام شده توسط صدا و سیما در فصل پاییز 33 درصد برنامه های رادیویی و 70 درصد جمعیت شهرستان برنامه های سیما را دنبال می کنند و مخاطب این برنامه هستند.
مدیر کل صدا و سیما اظهار کرد: 2هزار و 836 ساعت صدا و 900 ساعت سیما در سال 95 برنامه تولید کرده که در سال آینده برنامه های صدا به 3هزار و 650 ساعت و سیما به یکهزار و 350 ساعت افزایش می یابد.
شهرستان مهاباد با بیش از 230 هزار نفر جمعیت دارای اداره کل صدا و سیما، دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی، 12 پایگاه و سایت خبری و 6 نشریه می باشد.
7509/3093**خبرنگار: رحیم بایزیدی**انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.