سرهنگ فضل الله شیری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به حجم فزآینده سفر در تعطیلات نوروز 96 و به منظور افزایش ظرفیت تردد در محورهای مواصلاتی و ارتقای ضریب ایمنی آمد و شد در جاده های استان، محدویت ها و ممنوعیت های ترافیکی نوروز به مدت 19 روز اعمال می شود.
او به ممنوعیت عبور و مرور انواع موتورسیکلت در ایام اجرای طرح نوروزی 96 در بزرگراه های استان به عنوان یکی از این محدودیت ها یاد کرد و گفت: همچنین در تمامی محورهای برون شهری در این ایام ممنوعیت و محدودیت ترافیکی برای انواع تریلی و کامیون اعمال می شود که عبور و مرور انواع کامیون و تانکر مواد سوختی و فاسد شدنی یا دارای مجوز از پلیس راهور ناجا از این امر مستثنی هستند.
وی اظهار کرد: تردد انواع تریلی، کامیون و کامیونت در 13 فرودین 96 در تمام محورهای برون شهری استان ممنوع است.
به گفته او همچنین تردد انواع تریلی و کامیون از ساعت 8 تا 24 تاریخ های 26 و 27 و 29 اسفند 95 و همچنین تاریخ های 12 و 14 فروردین در محور اسلام آباد- پلدختر و بالعکس ممنوع است.

**محدودیت حمل و نقل محمولات ترافیکی
رییس پلیس راه استان کرمانشاه در ادامه به محدودیت حمل و نقل محمولات ترافیکی نیز اشاره کرد و گفت: حمل و نقل محمولات ترافیکی که از قبل پروانه عبور اخذ کرده اند در تمام راه های اصلی برون شهری از ساعت 14 روز 25 اسفند تا ساعت هفت روز 6 فروردین و همچنین از ساعت هفت روز 10 فروردین تا ساعت 6 صبح 15 فروردین 96ممنوع است.
به گفته سرهنگ شیری، همچنین برای تاریخ های 6، 7، 8 و 9 فروردین 96 تنها برای محموله های ترافیکی اضطراری دارای ضرورت ملی، حسب تشخیص مراجع صادر کننده، مجوز عبور محموله صادر می شود.

**محدودیت خودروهای ترانزیتی
وی در ادامه سخنان خود به محدودیت خودروهای ترانزیتی به استان نیز در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: ورود و تردد تمام خودروهای ترانزیت مواد سوختی در داخل کشور و استان از ساعت 7 صبح روز پنجشنبه 26 اسفند تا ساعت 7 صبح روز یکشنبه 6 فروردین 96 و همچنین از ساعت 7 صبح 11 فروردین تا ساعت 24 چهاردهم فروردین ممنوع است.
به گفته سرهنگ شیری، همچنین خودروهای مذکور در سایر ایام محدوده زمانی نوروز سال 1396 تنها در ساعات روز مجاز به تردد بوده و در ساعات شب ملزم به توقف در محل های ایمن بین راهی خواهند بود.
طول راه های استان کرمانشاه شامل راه های شریانی، اصلی، فرعی و روستایی هشت هزار و 304 کیلومتر است که شامل 780 کیلومتر راه شریانی، 605 کیلومتر راه اصلی، 457 کیلومتر راه ترانزیتی، 330 کیلومتر بزرگراه و بیش از پنج هزار کیلومتر راه روستایی، است.
3033/8066 خبرنگار: فرزاد نویدی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.