به گزارش روز سه شنبه ایرنا از مرکز اطلاع رسانی پلیس، سردار نور علی یاری در حاشیه همایش فرماندهان و مسئولان نیروی انتظامی کشور اظهار کرد: در 10 ماهه ابتدایی سال جاری بر اساس آمارهای پزشکی قانونی تلفات ناشی از حوادث رانندگی در جاده های برون شهری استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 30 درصد کاهش یافته است.
وی ادامه داد: بر اساس همین آمار و اعلام پلیس راه ناجا ، استان ایلام حائز رتبه اول کاهش تصادفات در کشور شد.
فرمانده انتظامی استان ایلام این موفقیت را را مرهون همکاری خوب رانندگان قانونمند، تلاش خستگی ناپذیر کارکنان پلیس راه و همراهی خوب دستگاه های امداد رسان و سایر نهادهای دولتی عنوان کرد.
سر دار یاری ابراز امیدواری کرد: مردم با تداوم همراهی و مشارکت سازنده خود با پلیس ، تعطیلات نوروز پیش رو را بدون حادثه سپری کنند.
گفتنی است در این همایش سردار یاری لوح سپاس رتبه برتر را از وزیر کشور دریافت کرد.

* راه های روستایی استان ایلام تحت پوشش گشت های پلیس راه قرار می گیرند

رئیس اداره کنترل راه های روستایی پلیس راه استان با اشاره به اینکه راه های روستایی بخش قابل توجهی از راه های کل استان را تشکیل می دهند، گفت: در آستانه نوروز 96 راه های روستایی تحت پوشش گشت های پلیس راه قرار خواهند گرفت.
سروان فتاحی اظهار کرد: راههای روستایی به جهت واقع شدن تعداد زیادی از مناطق تفریحی و زیارتی استان هرساله در ایام نوروز مورد توجه قرار می گیرند و حجم ترددها در این راه ها افزایش می یابد.
وی ادامه داد: پلیس راه استان در راستای کاهش حوادث رانندگی مناطق هدف سفرهای زیارتی، سیاحتی و تفریحی را در مناطق مختلف استان شناسایی و برابر طرح تدوین شده قصد دارد این محورها به شدت مورد کنترل قرار دهد.
رئیس اداره کنترل راه های روستایی پلیس راه استان ایلام تاکید کرد: به همین منظور تیم های گشتی خودرویی ویژه ای برای پوشش راه های فرعی و روستایی در نظر گرفته شده است که از 25 اسفندماه در این محورها حضور خواهند داشت.
فتاحی گفت: در اجرای این طرح با تخلفات حادثه ساز رانندگان از جمله حمل مسافر با خودروهای باری و موتورسواران مختلف و ... برخورد خواهد شد.
وی با اشاره به کوهستانی بودن بیشتر جاده های استان و به ویژه راه های روستایی به رانندگان توصیه کرد: هنگام تردد در این محورها با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

* واژگونی 2 وانت پیکان در دره شهر چهار مجروح به جا گذاشت

سرپرست پلیس راه ایلام گفت: واژگونی 2 دستگاه وانت پیکان در محور دره شهر 4 نفر را روانه بیمارستان کرد.
سرهنگ رضا همتی زاده افزود: اولین حادثه در جاده دره شهر و دومین حادثه نیز در تنگه رازیانه بوقوع پیوست.
وی یادآور شد: این 2 حادثه به علت تخطی از سرعت مطمئنه و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه اتفاق افتاده و 2 راننده و 2 سرنشین خودروها از ناحیه اعضای بدن مجروح شدند.
دریافت کننده: حسن کهزادیان * انتشار دهتده: شهریار حیدری فر
6119/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.