به گزارش خبرنگار ایرنا، سید محمد رستگاری یکشنبه شب در نشست شورای آموزش و پرورش مهریز درخصوص برنامه ریزی برای اسکان مهمانان نوروزی افزود: بخاطر سابقه ، شرایط ، موقعیت و وجود دهها اثر تاریخی و فرهنگی همواره مهریز در طول سال و نوروز مقصد جمع زیادی از گردشگران و مسافران است .
وی ادامه داد: ایام نوروز یک فرصت مناسب برای پذیرایی از مسافران و مهمانان و معرفی آثار و ابنیه تاریخی و فرهنگی شهرستان است که باید با همکاری تمام دستگاه های اجرایی و مردم اقدام کرد.
فرماندار مهریز اظهار داشت: برپایی نمایشگاه مهریز شناسی در کنار ستاد مرکزی اسکان مهمانان نوروزی یک فعالیت خوب است که باید امسال با قوت محقق شود و بتوان این شهرستان را بهتر و بیشتر در قالب برنامه های مختلف نشان داد.
رستگاری گفت: توجه به اسکان مهمانان و مسافران از دیگر مسائل مهم است که باید توسط آموزش و پرورش و با همکاری سایر دستگاه های اجرایی در شهرستان با جدیت پیگیری شود.
در این نشست تعدادی از مسئولان اجرایی به ارائه گزارش در خصوص برنامه های خود در قالب ستاد سفر و اسکان مسافران و مهمانان اشاره کردند.
همچنین بر همکاری دستگاه های اجرایی برای کارهای فرهنگی ، اطلاع رسانی و اسکان مسافران تاکید شد.
شهرستان مهریز با 50 هزار نفر جمعیت دارای 600 اثر تاریخی ، فرهنگی و طبیعی است و سال گذشته افزون بر 500 هزار مسافران در ایام نوروز از آن دیدن کردند.
مهریز در کنار جاده اصلی تهران ، بندرعباس و محور شمال و جنوب کشور و 30 کیلومتری یزد قرار دارد.
5054/7541 خبرنگار:ندا سبحان زاده**انتشار: بهنام احمدی *
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.