مسعود غلامزاده فرد روز یکشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: این طرح از امروز 15 اسفندماه به مدت یک ماه برای پاکسازی مناطق مختلف شهر بوشهر اجرا می شود.
وی با اشاره به اینکه شمار نیروهای پاکبان شهرداری بوشهر 319 نفر است گفت: در قالب طرح استقبال از بهار 140 نیروی پاکبان دیگر نیز به مجموعه یاد شده افزوده شده تا در ایام نوروز و حضور پرشمار مسافران نوروزی پاک سازی شهر بوشهر به شکل مناسبی انجام شود.
غلامزاده اظهار داشت: در ایام نوروز همانند سایر ماه های سال 40 دستگاه ماشین آلات سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندر بوشهر کمک رسان نیروهای پاکبان در پاکسازی این شهر خواهند بود.
وی گفت: در این راستا 250 مخزن ویژه جمع آوری زباله نیز در معابر و خیابان های اصلی نصب شده تا فرایند نظافت شهر بوشهر در ایام پرتردد نوروز با مشکلی مواجه نشود.
غلامزاده فرد : به منظور اجرای هرچه بهتر طرح استقبال از بهار پیش از آغاز این طرح یک نشست هم اندیشی نیز با حضور شورایان محلات شهر بوشهر برگزار شد.
وی ادامه داد: با تدابیر پیش بینی شده بوشهر از لحاظ زیبایی و پاکیزگی در منظر شهری به بهترین نحو ممکن به استقبال مهمانان نوروزی سال 96 می رود.
7212/ 6045 ** خبرنگار: عبدالصمد شهریاری* انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.