به گزارش ایرنا ، سرهنگ هادی ثمره روز چهارشنبه در جلسه قرارگاه امام علی(ع) شرق استان تهران که با حضور بازرسان ناجا در ستاد فرماندهی انتظامی ویژه شرق برگزار شد اظهار کرد: در طرح نوروزی انتظامی استان که با شرکت یگان های انتظامی ، سازمانها و ارگانهای ذیربط آغاز شده است، تمامی نهادها آمادگی خود را برای خدمات رسانی به شهروندان و مسافران در نوروز96 اعلام کرده اند.
وی افزود : قرارگاه نوروزی 96 با هدف هماهنگی بیشتر میان دستگاه ها ، افزایش آمادگی ، همیاری و توانمندی، ارتقاء نظم و انضباط ترافیکی، تامین امنیت و سلامت سفرهای نوروزی و در نهایت کاهش سوانح و حوادث رانندگی شروع به کار نموده و تا کنون خدمات مناسبی به مسافران ارائه شده است.
وی تأکید کرد: تمامی اعضای قرارگاه نوروزی 96 تلاش دارند که زمینه کاهش جرائم و تصادفات جاده ای در شرق استان تهران را فراهم کنند.
ثمره با اشاره به شعار نوروزی پلیس با عنوان آرامش و نشاط بهاری، با قانونمندی و نظم اجتماعی گفت : رعایت نظم و قانون ، امنیت و سلامتی را برای جامعه به ارمغان می آورد و همه وظیفه دارند تا در سال جدید با همت و عزم جدی و با رعایت قوانین و مقررات ، نوروزی بدون حادثه را سپری کنند.
وی گفت: به منظور کاهش میزان سرقت در ایام نوروز ، هر گونه اسباب کشی منزل بدون مجور پلیس ممنوع می باشد.
جانشین فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران با اشاره به اجرای طرح همیار پلیس گفت : طرح همیاران پلیس در هفت شهرستان ورامین، قرچک، پیشوا، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه آغاز شده و طی آن 20 هزار و 204 دانش آموز به عنوان همیار پلیس، با پلیس راهور همکاری خواهند کرد.
فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران به منظور تأمین امنیت مسافران نوروزی ، در هفت شهرستان تحت پوشش خدمات امنیتی این فرماندهی اقدام به برپایی 32 ایستگاه انتظامی کرده تا امنیت سفرهای نوروزی و شهرها تأمین شود.
جانشین رئیس پلیس استان گفت : در ایام نوروز اسباب کشی منازل فقط با هماهنگی پلیس امکانپذیر است.
فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین ، قرچک ، پیشوا ، پاکدشت ، پردیس ، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.
چهار محور قم – گرمسار ، امام رضا (ع) ، فیروزکوه و هراز در محدوده فعالیت فرماندهی انتظامی ویژه شرق تهران واقع شده است.
خبرنگار: سید حسن میری**انتشاردهنده: محمد بیدارمنش
تهرام/7254 / 6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.