با تخریب ۱۰ مورد ساخت‌وساز غیرمجاز در بخش جوادآباد ورامین، بیش از ۱۳ هزار مترمربع از زمین‌های کشاورزی این شهرستان آزاد شد.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان ورامین گفت: با تخریب ۱۰ مورد ساخت‌وساز غیرمجاز در بخش جوادآباد ورامین، بیش از ۱۳ هزار مترمربع از زمین‌های کشاورزی این شهرستان آزاد شد.

به گزارش جماران، محسن بنائیان اظهار داشت: این ساخت‌وسازهای غیرمجاز با اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی در مناطق روستایی بخش جوادآباد با دستور قضایی تخریب شد.

وی افزود: ساخت‌وسازها در بیشتر موارد به تفکیک اراضی و دیوارکشی برای ساخت باغ‌ویلا مربوط بود که حضور عوامل انتظامی، نماینده فرمانداری و مسوولان جهاد کشاورزی به طور کامل تخریب شد.

مدیر جهادکشاورزی ورامین تأکیدکرد: مالکان این ساخت‌وسازهای غیرمجاز ظرف ۱۰ روز موظف هستند تا آثار باقیمانده و مصالح ساختمانی را از اراضی کشاورزی خارج کنند در غیر این صورت به پرونده تخلف آنان به مراجع قضایی ارجاع داده می‌شود.

وی با اشاره به تخریب بیش از ۱۸۰ مورد ساخت‌وساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان ورامین از ابتدای امسال تا کنون تصریح کرد: افراد پیش از هر گونه خرید ملک، باغ ویلا و یا چهاردیواری در مناطق روستایی، وضعیت کاربری آن را از بخشداری و جهاد کشاورزی استعلام کنند چرا که تمامی ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تخریب می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.