با توجه به اهمیت تاریخی و گردشگری برج خلعت پوشان که در مسیر جاده تهران واقع شده، ساماندهی مسیر شش کیلومتری بستر رودخانه توسط منطقه پنج آغاز شده است.

به گزارش جماران؛ شهردار منطقه ۵ تبریز گفت: ساماندهی وآزادسازی بستر مهرانه رود از ساخت وسازهای غیرمجاز با هماهنگی و مشارکت شرکت آب منطقه ای استان در حد فاصل برج خلعت پوشان تا سه راهی اهر آغاز شد.

یعقوب هوشیار با اعلام این مطلب افزود: با توجه به اهمیت تاریخی و گردشگری برج خلعت پوشان که در مسیر جاده تهران واقع شده، ساماندهی مسیر شش کیلومتری بستر رودخانه توسط منطقه پنج آغاز شده است.

وی افزود: اهمیت ساماندهی بنای خلعت پوشان برای مدیریت شهر تبریز از اولویت‌های کاری منطقه است که در بازدید شهردار تبریز نیز مورد تاکید قرار گرفته بود. وی تصریح کرد: در فاز اول این پروژه اقدام به رفع تصرف ساخت و سازهای غیرمجاز و غیر قانونی در بستر مهرانه رود شده است.

شهردار منطقه ۵ با اشاره به اینکه در این پروژه شرکت آب منطقه ای استان نیز با شهرداری همکاری دارد، اظهار کرد: شهرداری با تمام قوا و امکانات اقدام به لایروبی مسیر مهرانه رود وهمچنین قلع وقمع ساخت وسازهای غیرمجاز کرده است. 

هوشیار در این رابطه خاطرنشان کرد: پس از اتمام فاز اول این پروژه، سایر عملیات عمرانی با هدف تبدیل مهرانه رود به یکی از مناطق تفریحی و گردشگرپذیر تبریز شروع خواهد شد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.