حجت الاسلام روح الله باقری روز سه‌شنبه در جلسه هماهنگی اجرای طرح اطعام نیازمندان گفت: خیرین نیک‌اندیش شهرستان پیشوا که با اهداء هزاران بسته معیشتی در اجرای طرح مواسات و همدلی مؤمنانه مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی خوش درخشیدند، این بار تلاش دارند تا با تهیه غذای گرم و پخت نان رایگان با رعایت موازین بهداشتی، نسبت به اطعام نیازمندان اقدام کنند.
وی افزود: با توجه به توصیه و تاکید رهبر معظم انقلاب در خصوص رزمایش کمک مومنانه در ماه مبارک، هزاران سبد غذایی تهیه و از ابتدای این هفته بین نیازمندان ناشی از شیوع ویروس کرونا توزیع گردید.
وی اظهار کرد: این رزمایش کار جمع‌آوری و توزیع کمک‌ها بین اقشار آسیب‌پذیر ناشی از شیوع کرونا را بر عهده دارد و با محوریت مساجد و با همکاری نیروهای بسیجی و مردمی با یک برنامه مستمر اقدام می کند.

باقری گفت: تهیه و توزیع بسته‌های بهداشتی و معیشتی بین اقشار آسیب‌پذیر، کمک به فقرا و مستمندان و کمک به افراد بی‌بضاعت و شناسایی فقرای محلات از مهمترین اقدامات در اجرای این رزمایش است که با محوریت مساجد انجام می‌شود.
وی تصریح کرد: دومین مرحله اجرای طرح مواسات از نیمه دوم ماه مبارک رمضان آغاز می‌شود و از مردم و خیرین درخواست می‌شود که در این مسیر بار دیگرپیشگام بوده و هموطنان خود را از حمایت‌های انسان‌دوستاه برخوردار سازند.
شهرستان پیشوا با بیش از ۸۰ هزار نفر جمیعت در ۴۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.