به گزارش خبرگزاری مهر، هادی حق شناس در نشست با پویش های مردمی و سمن های فعال در حوزه ستاد مقابله با کرونا در شهرستان گنبدکاووس اظهارکرد: امروز ویروس کرونا در آمریکا که مظهر اقتصاد دنیا به حساب می آید خودنمایی کرده و بیش از ۶۰۰ هزار مبتلا و ۲۵ هزار نفر فوتی را به خود اختصاص داده است و دولت آمریکا قریب به دو هزار میلیارد دلار  را به این موضوع اختصاص داده است.

وی افزود: اختصاص این اعتبارات در آمریکا و هجوم مردم به فروشگاه ها را باید مقایسه با وضعیت جمهوری اسلامی کرد که بیش از دو سال است که تحت سخت ترین تحریم های ظالمانه قرار دارد و حداقل از درآمد ۱۵۰ میلیارد دلاری فروش نفت محروم بوده و مردم نه تنها به فروشگاه ها حمله نمی کنند بلکه حامی اقشار آسیب پذیر نیز هستند.

استاندار گلستان با اشاره به مواسات مد نظر رهبر معظم انقلاب یادآور شد: ستاد کمک های مومنانه با محوریت فرمانداری ها، امامان جمعه و فرماندهان سپاه شهرستان ها شکل گرفته و تلاش می کنیم با کمک سمن و خیران ضمن حفظ کرامات انسانی، به مردم آبرومند کمک کنیم.

حق شناس با اشاره به زحمات کادر درمانی استان خاطرنشان کرد: علی رغم اینکه بیمارستان های استان در روزهای ۱۳ و ۱۴ اسفند پذیرای بیش از ۲۹۵ بیمار بود، امروز در مجموع ۱۶ واحد بیمارستانی استان کمتر از ۲۵۰ بیمار حضور دارد و خدمات پزشکان و پرستاران در شرایطی بود که بسیاری از مطالبات آنها معوق بود و وصول نشده بود.

وی گفت: همراهی بی نظیر خیران که بیش از ۱۵ میلیارد تومان در مسیر مقابله با کرونا هزینه کردند، شایسته تقدیر است.

استاندار گلستان با اشاره به اینکه سال ۹۹ با تدبیر رهبر معظم انقلاب به عنوان جهش تولید مزین شده، افزود: کشاورزی مزیت استان است و تلاش می کنیم در ۵۰۰ هزار هکتار از اراضی استان بیش از یک و نیم میلیون تن گندم، جو و کلزا کشت شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1409590
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.