به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر شمس در دیدار با رئیس و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی استان یزد اظهار داشت: شیوع بیماری کرونا در جامعه، سختی‌ها و زیبایی‌های بسیاری را به همراه داشت که اگر از سختی و درگذشت هموطنان بگذریم، تجلی اوج ایثار، از خودگذشتگی و کمک به هم نوع در کادر درمان و سایر اقشار بسیار زیبا و ستودنی بود.

وی تصریح کرد: در زمانی که ویروس کرونا یکبار دیگر غرب وحشی را زنده کرد و کشورها محموله‌های بهداشتی یکدیگر را غارت می‌کردند، در اینجا کار مداوم کادر درمانی، حضور داوطلبانه بسیجیان و مشارکت طلاب در بسیاری از زمینه‌ها، صحنه‌های بسیار زیبایی را خلق کرد و به رخ جهانیان کشاند.

شمس اظهار داشت: در سال ۹۸ در برهه‌ای با برخی حوادث، امنیت مردم به مخاطره افتاد و وجود نعمت امنیت را به مردم یادآوری کرد و در اواخر سال نیز ویروس کرونا سلامت مردم را تحت الشعاع قرار داد و اهمیت نعمت سلامتی را به مردم گوشزد کرد.

وی تصریح کرد: با مسائل پیش آمده برای امنیت و سلامت مردم، امروز بیش از پیش جایگاه نیروهای امنیتی و حافظان سلامتی نزد آحاد جامعه شناخته شد.

شمس با اشاره با موافقت رهبر معظم انقلاب در شهید محسوب کردن کادر درمان ابراز داشت: این تصمیم رهبر انقلاب بسیار ارزشمند بود و نشان از اهمیت تلاش‌های کادر درمان در این ایام دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.