حمیده پور فهیم روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شرایط قرنطینه تا رسیدن به وضعیت سفید و پاکی در کل کشور در آسایشگاه کهریزک تداوم خواهد داشت.

وی افزود: آمار مبتلایان به ویروس کرونا در آسایشگاه کهریزک متوقف شده و هیچ گونه آمار جدیدی در این زمینه وجود ندارد.
این مسئول خاطر نشان کرد: اقدامات پیشگیرانه و رعایت مسائل بهداشتی در آسایشگاه کهریزک با هدف کاهش مبتلایان به ویروس کرونا ادامه دارد تا از بروز این ویروس جلوگیری شود.
وی عنوان کرد: لوازم بهداشتی و ضد عفونی کننده با همراهی و حمایت نیکوکاران و خیرین تامین و مشکلات در این حوزه مرتفع شده است.
پورفهیم ادامه داد: شبکه بهداشت شهرستان ری و وزارت بهداشت، فرمانداری و بهزیستی و آتش نشانی جنوب پایتخت و همچنین شهرداری تهران با مساعدت های خود به آسایشگاه کهریزک در راستای پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا گام های موثری را برداشتند.
به گزارش ایرنا، آسایشگاه خیریه کهریزک بنیادی غیردولتی، غیرانتفاعی و مردمی است که از ۴۵ سال پیش، فعالیت خود را درخدمت رسانی به همنوعان نیازمند آغاز کرده است.
این آسایشگاه با همت والای شادروان دکتر حکیم زاده از سال ۱۳۵۱ با مختصر امکانات ابتدایی و همراهی یاران وی با اسکان انگشت شمار سالمندان نیازمند و بی سرپرست، فعالیت خود را آغاز کرد. آسایشگاه کهریزک هم اکنون در ۴۲۰ هزار مترمربع مساحت و ظرفیت بستری هزار و ۷۵۰ نفر مددجو مشغول خدمت رسانی است.

بنابر آخرین گزارش منتشر شده از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تعداد کل مبتلایان به ویروس کرونا تا ظهر شنبه ۳۰ فروردین به ۸۰ هزار و ۸۶۸ نفر رسید که از این تعداد ۵۵ هزار و ۹۸۷ نفر بهبود یافته اند و پنج هزار و ۳۱ نفر جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.