مدیرکل بهزیستی یزد بر افزایش مشارکت خیرین برای کمک به مددجویان بهزیستی استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جلیل عفتی با تبریک روز زن و تقدیر از مشارکت خیران در بهزیستی در افتتاح مرکز سالمندان قیومی ابرکوه اظهار داشت: همه خدمات بهزیستی در بخش خصوصی و از سوی خیران در حال انجام است.

وی با بیان اینکه فعالیت بهزیستی در سه حوزه توانبخشی، اجتماعی و پیشگیری از معلولیت ها و آسیب های اجتماعی بیان داشت: خدماتی که ما به جامعه هدف خود ارائه می دهیم در بیشتر اوقات دیده نمی شوند.

مدیرکل بهزیستی استان یزد ادامه داد: در حوزه توانبخشی به کلیه معلولین اعم از جسمی، ذهنی، حرکتی و ... خدمت رسانی می کنیم و با مراکز توانبخشی موجود علیرغم دشواری های فراوان، خدمات روزانه و شبانه روزی متناسب با استانداردهای به روز را به صورت مداوم ارائه می دهیم.

وی با بیان اینکه حضور خیرین و مشارکت ‌های مردمی نقش مهمی در روند اجرای بخشی از فعالیت‌های بهزیستی دارد افزود: امید است خیرین و نیکوکاران برای رفع بیشتر دغدغه و مشکلات جامعه هدف بهزیستی گام بردارند و موثر باشند.

عفتی عنوان کرد: برای افزایش مشارکت‌ های مردم باید علاوه بر نگاه سنتی جلب مشارکت‌ها، از شیوه‌های نوین بهره برد و سازمان بهزیستی با وجود گستردگی در وظایف و ماموریت‌ها، با برخی کمبودهای مالی و امکانات مواجه است که کفاف نیازهای جامعه هدف خاص سازمان بهزیستی را نمی‌دهد بنابراین راه آن تقویت و افزایش ظرفیت مشارکت‌های مردمی به این نهاد است.

وی با تاکید بر اینکه توجه به جلب مشارکت های اجتماعی ضرورت کار بهزیستی است اظهار داشت: ارتباط عمیق و مستمر همچنین تعامل تشکل های غیردولتی و بهزیستی و توجه به خیرین تاثیر به سزایی در ارتقای فعالیت های بهزیستی و خدمت به جامعه هدف آن دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.