محمدرضا صوفی نژاد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مجموعه از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور، اقدامات پیشگیرانه و قرنطینه را آغاز کرد و  کمیته پیشگیری از شیوع ویروس کرونا  در آسایشگاه کهریزک تشکیل و تمهیدات لازم انجام شد.
 مدیر آسایشگاه خیریه معلولان و سالمندان کهریزک خاطرنشان کرد: طی برنامه ریزی های انجام شده، به دلیل ناتوان تر شدن مددجویان و نیاز افزایش نیرو در این مرکز، جذب و استخدام انجام می شود.
صوفی نژاد افزود: مجموعه خیریه کهریزک جزء آسیب پذیرترین قشر در جامعه به شمار می روند و بر همین اساس اقدامات لازم در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا انجام شده است.
وی با بیان اینکه سعی شده تا همه بخش های آسایشگاه  کهریزک به صورت قرنطینه اداره شود، گفت: اقدامات پیشگیرانه انجام شده و آسایشگاه کهریزک در وضعیت مساعد و مناسبی قرار دارد.
مدیر آسایشگاه خیریه معلولان و سالمندان کهریزک یادآور شد: یکی از بخش های آسایشگاه کهریزک برای ایزوله و قرنطینه کردن مبتلایان به ویروس کرونا تخلیه شده و کارهای درمانی در این بخش انجام می شود.
به گزارش ایرنا، آسایشگاه خیریه کهریزک بنیادی غیردولتی، غیرانتفاعی و مردمی است که از ۴۵ سال پیش، فعالیت خود را درخدمت رسانی به همنوعان نیازمند آغاز کرده است.
این آسایشگاه با همت والای شادروان دکتر حکیم زاده از سال ۱۳۵۱ با مختصر امکانات ابتدایی و همراهی یاران وی با اسکان انگشت شمار سالمندان نیازمند و بی سرپرست، فعالیت خود را آغاز کرد. آسایشگاه کهریزک هم اکنون در ۴۲۰ هزار مترمربع مساحت و ظرفیت بستری هزار و ۷۵۰ نفر مددجو مشغول خدمت رسانی است.
به گزارش ایرنا، بیماری کرونا که از روزهای پایانی بهمن ماه سال ۹۸ کشور را درگیر کرده بر اساس اعلام روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تاکنون ۶۲ هزار و ۵۸۹ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده، ۲۷ هزار و ۳۹ نفر از بیماران بهبود یافته و سه هزار ۸۷۲ نفر از بیماران فوت کرده‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.