به گزارش خبرنگار مهر، عصر شنبه تعدادی از وراث واقفان لواسان با در دست داشتن پلاکارد، در خواست خود را برای ورود آیت‌الله رئیسی، رئیس دستگاه قضا به پرونده چند هزار میلیاردی موقوفه «بهرام بیگ» در لواسان اعلام کردند.

براساس این گزارش، ساریخانی به نمایندگی از وراث بهرام بیگ در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: موقوفه بهرام بیگ وقف ۹۹ ساله بوده و چندین سال هم از اتمام زمان ۹۹ سال گذشته است و طبق وصیت‌نامه این موقوفات باید به وراث برگردانده شود.

ساریخانی افزود: رای‌های متعدد دادگاه نیز همین را تأیید کرده است، اما این موقوفات به صاحبان اصلی برگردانده نمی‌شود و متوجه شدیم یکی از موقوفات با توجه به اینکه دستور واگذاری به وراث را دارد فروخته شده که فروش مال غیر است و شخص خریدار درختان را قطع کرده و مشغول به ساخت و ساز است که با حضور در زمین مانع ساخت و ساز شدیم.

وی با اشاره به اینکه براساس قانون باید طبق وصیت‌نامه رفتار شود، عنوان کرد: متأسفانه اداره اوقاف در واگذاری موقوفات به صاحبان اصلی تعلل می‌کند و این موقوفات برای بیشتر از ۶۰۰ نفر از وراثِ حی است، لذا از آیت‌الله رئیسی درخواست می‌کنیم به پرونده موقوفه خواری در لواسان ورود کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.