به گزارش روز دوشنبه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، رضا دوستعلی اظهارداشت: از شروع بحران کرونا، طرح پایش سلامت کارکنان این سازمان با همکاری شرکت شهر سالم شهرداری در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: بر این اساس پایگاه شهید عبادی فرهنگسرای اشراق برای انجام معاینات اولیه و تشکیل پرونده سلامت تمامی پرسنل در تمام رده‌ و رسته‌های خدماتی، تاسیساتی، انتظامات و اداری، در نظر گرفته شده است.

دوستعلی افزود: این پایگاه در منطقه ۴ به لحاظ استاندارهای لازم برای اجرای طرح پایش سلامت از جمله رعایت فاصله اجتماعی، در دسترس بودن امکانات ضروری پایش و وسعت فضای مسقف و باز تنها مرکز مناسب برای اجرای طرح در سازمان فرهنگی هنری است.

رئیس فرهنگسرای اشراق بیان کرد: طرح پایش سلامت کارکنان سازمان فرهنگی هنری با مراجعه حضوری در پایگاه شهید عبادی در حال انجام است و تا امروز حدود یکهزار نفر از پرسنل پرونده سلامت تشکیل و تست غربالگری برای آنان انجام شده است.

وی گفت: در این بین افراد مشکوک به بیماری نیز شناسایی و مراحل درمان آنان در حال انجام است.

دوستعلی اظهارداشت: این پایش به صورت مستمر تا پایان بیماری ویروس کرونا و طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در پایگاه شهیدعبادی فرهنگسرای اشراق انجام خواهد شد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی؛ تاکنون ۷۳ هزار و ۳۰۳ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۱۱ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، موارد فوت ناشی از این ویروس به ۴۵۸۵ نفر رسیده است.

همچنین از دیروز تا امروز ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۶۱۷ بیمار جدید مبتلا به کووید در کشور شناسایی شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.