علیرضا صادقی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این بسته‌های بهداشتی آموزشی که حاوی دستکش، ماسک، و مواد ضدعفونی و بروشورهای آموزشی است برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا با مشارکت خیران ، بخشداری  ودهیاری تهیه و در میان اقشار ضعیف بخش قلعه نو توزیع شد.

 وی خاطرنشان کرد: عبور از ویروس کرونا مستلزم عزم همگانی همه شهروندان در سطح شهرها و روستاهاست و مسئولان ونیروهای جهادی نیز همه توان تجهیزات و نیروهای خود را به منظور جلوگیری از گسترش این ویروس به کار بسته است.

 این مسئول افزود: با ماندن در خانه زنجیره شیوع ویروس کرونا را قطع کنند و با شکیبایی تا از بین رفتن بحران با نهادهای مسوول از جمله نیروهای امنیتی، سازمان‌های اجتماعی و کادر درمانی همراهی کنند.

شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی درحدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده که دارای پنج شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک، قیامدشت و حسن آباد و چهار بخش مرکزی، کهریزک، فشاپویه، خاوران و قلعه نو است.

بخش قلعه نو از توابع شهرستان ری هم اکنون دارای ۴۰ هزار نفر جمعیت است که در ۲۰ کیلومتری جنوب ری و در مسیر جاده ورامین قرار دارد .

بر اساس  آخرین آمار وزارت بهداشت تاکنون ۳۸ هزار و ۳۰۹ نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شدند که از این تعداد ۲ هزار و ۶۴۰  فوت کردند و ۱۲ هزار و ۳۹۱ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.