حجت الاسلام علی کنگرلو روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به شرایط کشور و نیاز جامعه به مواد ضدعفونی کننده و ماسک و دستکش، هیات های مذهبی ری در راستای حمایت از مردم اقدام به توزیع مواد لازم بهداشتی و ماسک و دستکش کردند.
وی افزود: توزیع مواد ضد عفونی کننده در تمامی نقاط شهرستان ری ازدیگر اقدامات هیات های مذهبی ری به شمار می‌رود.
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری خاطرنشان کرد: امروز داشتن روحیه در کنار رعایت نکات بهداشتی از نیازهای مهم محسوب می شود تا بتوان با ویروس کرونا مقابله کرد.
این مسئول ادامه داد: ماندن در خانه و رعایت نکات بهداشتی و توصیه مسئولان بهداشتی امری مهم و مورد توجه در جهت سلامتی فرد و جامعه است.
کنگرلو اضافه کرد: مردم می توانند آداب و اعمال شعبانیه را در خانه و کنار خانواده انجام دهند.
شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است.
این شهرستان با وجود حرمین حضرت عبدالعظیم(ع) و امام خمینی (ره) یکی از شهرهای مذهبی کشور محسوب می‌شود.
رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۲۹ هزار و ۴۰۶ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده، ۲۲۳۴ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۰ هزار و ۴۵۷ نفر نیز بهبود یافته‌اند.
به گفته مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون بیش از ۴۷ میلیون و ۵۰۰ هزار از نظر ابتلا به کووید ۱۹ در کشور غربالگری شده اند و طرح بسیج ملی مقابله با کرونا با قدرت در کشور در حال اجرا است و الگوی موفقی برای سایر کشورها به حساب می آید. مردم حتما برای حفظ سلامتی خود، خانواده و اطرافیان شان به سامانه salamat.gov.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.