امیر سرتیپ دوم حجت الله غلامی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تاکنون شهرک های ذوالفقار، بهارستان، نگارستان، نیستان، گلستان، برق، بهشتی و باغزندان در ۶ مرحله ضدعفونی و گندزدایی شده و این امر استمرار خواهد داشت.

وی با بیان اینکه یک دستگاه خودرو ضدعفونی کننده به شهر قم اعزام گردید، ابراز داشت: ایجاد ایستگاه تب سنجی و پایش سلامت در میدان الغدیر ورودی غربی شاهرود از دیگر فعالیت های این تیپ در جهت مقابله با ویروس کرونا است.

سرتیپ دوم غلامی با اشاره به اینکه ضدعفونی و گند زدایی روزانه اماکن پادگان و شهرک کوی سازمانی در دستور کار است، تصریح کرد: توزیع افزون بر یک هزار بطری وایتکس، مایع دستشویی و ماسک بین کارکنان برای مقابله با کرونا انجام شده است.

فرمانده تیپ ۱۵۸ متحرک هجومی شهید کشاورزیان ادامه داد: استقرار ایستگاه تب سنجی در ورودی پادگان و همچنین اختصاص آسایشگاه مجزا برای کارکنان وظیفه جدید الورود مشکوک به بیماری کرونا نیز از دیگر اقدامات انجام شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود روز گذشته از ابتلای ۲۴۵ تن در شاهرود به ویروس کرونا خبر داد و اعلام کرد تاکنون ۱۶۲ تن از آنان بهبود یافته و مرخص شدند.

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت تا ظهر روز گذشته ۱۶ هزارو ۱۶۹ تن در کشور مبتلا به این ویروس شده و  ۹۸۸ تن از این تعداد فوت و  پنج هزار و  ۳۸۹ تن بهبود یافتند.

بر اساس این آمار در استان سمنان  آزمایش ۳۳ تن مثبت اعلام شد و در مجموع ۵۱۷ تن به این ویروس مبتلا شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.