به گزارش خبرنگار مهر، ایرج رئیسیان شامگاه سه‌شنبه در جلسه کمیته بازرسی و ارزیابی ستاد مقابله با کرونا در استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه تمام امکانات دستگاه‌های اجرایی برای مقابله با کرونا در اختیار ستاد مقابله با کرونا قرار گرفت، اظهار داشت: مدیران دستگاه‌های اجرایی تاکنون تعامل خوبی در شرایط بحرانی داشتند.

وی بابیان اینکه با تلاش اعضای کمیته بازرسی و نظارت، خوشبختانه اقدامات مقابله با کرونا از سطح شهرستان‌ها به بخش‌ها و دهیاری‌ها نیز استمرار یافته است، تأکید کرد: جمعی از کارآمدترین کارشناسان و نیروهای خبره در کمیته بازرسی و ارزیابی ستاد مقابله با کرونا در استان سمنان عضویت و فعالیت دارند.

راه‌اندازی نقاهتگاه‌ها در شهرستان‌های استان سمنان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان با تأکید بر اینکه در شرایط بحرانی همه باید با تعامل و همدلی نسبت به رفع آن کمک کنیم، تصریح کرد: عبور از این شرایط با کمک عموم مردم و توجه به توصیه‌های وزارت بهداشت امکان‌پذیر است.

نماینده دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان نیز در این جلسه اظهار داشت: نقاهتگاه‌های بهبودیافتگان کرونا در سمنان، دامغان، گرمسار و شاهرود تجهیز و آماده‌سازی شده است.

بابایی با اشاره به اینکه از فردا پذیرای بهبودیافتگان کرونا در مراکز نقاهتگاهی خواهیم بود، تأکید کرد: طرح ملی مبارزه با کرونا توسط بسیجیان عزیز و به‌منظور شناسایی و بیماریابی، راه‌اندازی شده و در طی همین مدت کوتاه از میانگین کشوری پیشی گرفته‌ایم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.