به گزارش خبرنگار مهر، نوید دانایی پیش از ظهر پنجشنبه در جلسه ستاد مبارزه با کرونا به میزبانی استانداری سمنان ضمن بیان اینکه بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، در موج دوم و سوم شیوع کرونا ویروس احتیاجی به افزایش تخت‌های بیمارستانی در استان سمنان نیست، اظهار داشت: برخی از بیمارستان‌هایی قدیمی استان سمنان برای افزایش ابتلاء هم استانی‌ها به کرونا ویروس در حال تجهیز شدن است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۹۰ بیمار مبتلا یا مشکوک به کرونا ویروس در بیمارستان‌های تحت مدیریت دانشگاه علوم پزشکی سمنان بستری هستند، خاطرنشان کرد: دانشگاه کوثر سمنان، ولایت دامغان و معتمدی گرمسار برای بستری شدن بیماران مبتلا یا مشکوک به کرونا ویروس ساماندهی شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با تأکید بر لزوم افزایش تبلیغات میدانی برای فرهنگ‌سازی مقابله با کرونا در استان یادآور شد: برای فرهنگ‌سازی در مقابله با کرونا نباید زمان را از دست دهیم.

دانایی بابیان اینکه بسیج ملی کرونا در استان سمنان آغازشده است، ابراز کرد: با این راهبرد به دنبال بیماران مشکوک به کرونا از درب منازل خواهیم بود و در این راستا دستگاه‌های اجرایی برای در اختیار قرار دادن اقامتگاه به‌عنوان نقاهتگاه به دانشگاه علوم پزشکی سمنان همکاری داشته باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.