به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، محمدرضا جوادی‌یگانه اظهارداشت: ۳ هزار و ۴۰۰ پرس غذای گرم از هفته آخر اسفند ۹۸ تاکنون در گودهای زباله‌گردی با هدف حمایت از کودکان زباله‌گرد توزیع شده است.

وی گفت: شهرداری تهران در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود از ۴هزار و ۵۰۰ خانواده نیازمند در قالب ارائه اعتبار برای تهیه سبد کالای شب عید حمایت کرده است.

جوادی یگانه افزود: با توجه به ابلاغ سازمان مدیریت پسماند مبنی بر ممنوعیت زباله‌گردی و جمع‌آوری پسماند خشک از مخازن سطح شهر تهران، معاونت اجتماعی برای حمایت معیشتی از این قشر، به طور هدفمند با محوریت سازمان، رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی و همکاری سازمان‌های مردم نهاد ورود کرد.

معاون شهردار تهران بیان کرد: بر این اساس، از ۲۲ اسفند تاکنون پک‌های بهداشتی و یک وعده غذای گرم به صورت روزانه در گودهای زباله‌گردی اطراف پایتخت توزیع می‌شود و با تدوام شرایط حاکم، ارائه این خدمات ادامه خواهد یافت.

جوادی یگانه در خصوص حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و نیازمند شهر برای تهیه اقلام مورد نیاز گفت: تلاش می‌کنیم در راستای مسئولیت‌های اجتماعی شهرداری تهران نیز با نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان این حمایت‌ها را ادامه دهیم.

بیماری کرونا که از روزهای پایانی بهمن کشور را درگیر کرده تا نهم فروردین بر اساس گزارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ۳۵ هزار و ۴۰۸ نفر به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده که از این میان ۱۱ هزار و ۶۷۹ نفر بهبود یافته‌اند و ۲ هزار و ۵۱۷ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

کودکان کار، زباله گرد و افراد آسیب دیده بیشتر در معرض این بیماری قرار دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.