به گزارش خبرنگارمهر، غلامرضا صادقی ظهر جمعه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه وضعیت فعلی شوخی بردار نیست، اظهار داشت: افراد غیر بومی و ساکن در سه شهر گلستان، نسیم شهر و صالحیه بدانند به طور کلی هرگونه اجتماع و تردد غیر ضرور، مضر به سلامت و به نوعی تهدید بهداشت عمومی جامعه می باشد و موضوع مطروحه به نوعی از مصادیق حقوق عامه تلقی می شود.

وی در ادامه باتاکید بر لزوم رعایت تمامی مصوبات و نکات مربوط به ویروس کرونا و بهداشت عمومی، تصریح کرد: هر کدام در حوزه وظائف خود به جد نسبت به اجرای طرح از قبیل کنترل مبادی ورودی و خروجی، تعطیلی اماکنی که ضرورتی به ادامه فعالیت آنان نمی باشد و در صورت عدم تمکین نسبت به پلمب محل اقدام لازم به عمل آورند.

صادقی همچنین به لزوم برخورد قانونی با متخلفان در راستای اجرای مصوبات اشاره کرد و گفت: به شدت با متمردین و افرادی که در جهت اجرای طرح ممانعت و مقاومت می نمایند وفق مقررات قانونی برخورد قاطع خواهد شد.

وی درپایان باتوجه به پیگیری قضایی هر گونه تخلف در این راستا خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی جهت اخذ دستورات با هماهنگی با معاون دادستان یا قضات کشیک که لیست قضات قبلاً در اختیار مراجع مربوطه قرار گرفته اقدام نموده و در خصوص تخلفات و جرائم احتمالی با تشکیل پرونده قضایی مراتب را به دادستانی گزارش کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.